Μερικά πράγματα πρέπει να λέγονται κι ας έχουν το μειονέκτημα της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ

Για τα ποικίλα λοπόν ζητήματα της Διδασκαλίας της Φυσικής , κατά την τελευταία πενταετία έχει συμβεί «κάτι» διαφορετικό. Εκτός από τις ιστοσελίδες αρκετών – καθόλου λίγων -  Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών,  στις οποίες παρουσιάζονται εργασίες και προτάσεις ιδιαίτερα σημαντικές ,

 

έχουν κάνει την εμφάνισή τους και blogs ενεργοποιημένα από

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ της δευτεροβάθμιας

στα οποία παρουσιάζονται εργασίες, εκτίθενται απόψεις ενίοτε ιδιαίτερα πρωτότυπες, γίνεται ένας οριζόντιος διάλογος ανάμεσα σε διδάσκοντες σε πανελλαδική κλίμακα,

κάτι σαν «επιστημονική φαντασία» θα έλεγε «ένας του παρελθόντος» . 

Ορισμένα από αυτά είναι

το http://www.dapontes.gr/ και το  http://scratch.ekped.gr του ΝΙΚΟΥ ΔΑΠΟΝΤΕ,

το «Υλικό Φυσικής Χημείας» http://ylikonet.ning.com/ του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΡΓΑΡΗ

με τη συμμετοχή πολλών εκπαιδευτικών,

το «Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες» http://scienceteachersnet.ning.com/  του  ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΟΛΤΣΑΚΗ  με τη συμμετοχή επίσης πολλών εκπαιδευτικών,  καθώς και το  http://ek.based.gr του ίδιου ,

το  http://valadakisalyk.blogspot.com/   του ΑΝΔΡΕΑ ΒΑΛΑΔΑΚΗ,

το   «Διδάσκοντας Φυσική στο 8ο» http://physics8th.ning.com του ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ   

το  «Ας μπούμε σε μια τάξη» http://didaskw.blogspot.com/   του ΓΙΩΡΓΟΥ ΕΨΙΜΟΥ

το  «Άγγιγμα Φυσικής» http://merkopanas.blogspot.com/ του ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

 το «Φυσική και φωτογραφία» http://www.seilias.gr/ και το http://blogs.sch.gr/ του ΗΛΙΑ ΣΙΤΣΑΝΛΗ

 

Υπάρχουν όμως και άλλα στα οποία θα επανέλθω

Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας