ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΑΡΧΙΚΗ-ΣΕΛΙΔΑ

 

Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Γ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Α-ΛΥΚΕΙΟΥ

Β-ΛΥΚΕΙΟΥ

Γ-ΛΥΚΕΙΟΥ


ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

  
   

Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Α' ΑΘΗΝΑΣ

2-Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας

Σήμερα είναι

 

 

Επισκέψεις από τον Φεβρουάριο 2007

 

BLOGS

1)Περί τα φυσικά

2)Δαίσκω-Διάσκω-Διδάσκω

3)

  ΧΗΜΕΙΑ

χημία  χυμία chemistry chimie .....Κλάδος των φυσικών επιστημών που έχει ως αντικείμενο την μελέτη της ατομικής και μοριακής σύστασης της ύλης, καθώς και των αλληλεπιδράσεων των συστατικών της.

Η Χημεία ως, κυρίως, επιστήμη των υλικών εξελίχτηκε και αυτή ταχύτατα μαζί με τις σχετικές με αυτή επιστήμες, όπως η Φυσική και η Βιολογία. Η εξέλιξη μάλιστα αυτή διέρρηξε, τα έτσι και αλλιώς ρηχά στεγανά μεταξύ τους και δημιούργησε διεισδύσεις της μιας στις άλλες. Ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών, ιδιοτήτων, νόμων, θεωριών έχει ήδη συσσωρευτεί στην Χημεία. Έτσι, ενώ η επιστήμη της Χημείας διαστέλλεται γεωμετρικά θα έλεγε κανείς, η διδακτική ή καλύτερα η μαθησιακή περίοδος και ηλικία των μαθητών, παραμένουν σταθερές. Βέβαια κάτι που αμβλύνει την ανισότητα αυτή είναι η παράλληλη αύξηση των διδακτικών μέσων, όπως είναι τα εργαστήρια που πρέπει επιτέλους να αρχίσουν να λειτουργούν συστηματικά στα σχολεία, η τηλεόραση της οποίας οι εκπαιδευτικές δυνατότητες δεν έχουν πλήρως και με άμεσο τρόπο αξιοποιηθεί και βέβαια ο υπολογιστής που μέσα από το διαδίκτυο (internet) αποβαίνει σιγά - σιγά πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο και εποπτικό μέσο. Πάνω σε αυτή την ανισότητα πρέπει κανείς με πολύ προσοχή να επιλέξει την ποσότητα και την ποιότητα των γνώσεων που θεωρεί σαν απαραίτητες να μεταδοθούν, καθώς και τον τρόπο και τα μέσα για την όλη διδακτική διαδικασία.

Nισυρος