Archive for Μάρτιος, 2011

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Έρευνα και Εφαρμογές στην Αθλητική Επιστήμη», 6-8/5/2011, ΤΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ

Από το  ΕΘνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

.

Παρασκευή 6 με Κυριακή 8 Μαΐου 2011,

στο συνεδριακό κέντρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), Φάληρο, Πειραιάς

θα διεξαχθεί το Επιστημονικό Συνέδριο: «Έρευνα και Εφαρμογές στην Αθλητική Επιστήμη»

.

Στόχος του Συνεδρίου: Η σύζευξη της ερευνητικής τεκμηρίωσης με την πρακτική εφαρμογή και η ανάδειξη θεμελιωμένων απαντήσεων σε καίρια προβλήματα της σύγχρονης Αθλητικής Επιστήμης.

Θεματικά Πεδία

Βιολογικό: ευρωστία, υγεία, διατροφή, φυσιολογία, εργο-φυσιολογία, κινησιολογία, φυσικοθεραπεία, εργομετρία,

Θεωρητικό: παιδαγωγική, ψυχολογία, ιστορία, φιλοσοφία, κοινωνιολογία, θεσμοί, εθνοχορολογία,

Προπονητικό: επιδόσεις, προπονητική, γυμναστική, κλασικός αθλητισμός, ομαδικά αθλήματα, υγρός στίβος.

.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθούν δύο σεμινάρια (workshops):

α) Απόδοση σταθερότητας (stability performance): έλεγχος αθλητικής κίνησης και απόδοσης (movement & performance screening),

β) Ασκήσεις με την Ελβετική μπάλα ( Swiss Balls): Εμβιομηχανικές Αρχές, Μέθοδοι χρήσης, Πρακτικές εφαρμογές.

Περισσότερα εΔώ »»

.

Υποστηρικτικό Υλικό για τη Φυσική Αγωγή από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

.

Στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου,

έχει αναρτηθεί Υποστηρικτικό Υλικό για τη Φυσική Αγωγή, των θεματικών ενοτήτων,

“Παραδοσιακοί Χοροί” και  “Κολύμβηση” .

Περισσότερα εΔώ »»

.

Special Olympics Athens 2011. Πρόσκληση εθελοντών για φιλοξενία των αθλητών (20-24/6/2011)

.

Το πρόγραμμα ??Host Town?? που θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 24 Ιουνίου 2011 αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Παγκοσμίων Αγώνων Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011 για τους αθλητές που θα έρθουν στην Ελλάδα, ενώ για τους Έλληνες πολίτες συνιστά μια ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τις ξεχωριστές ικανότητες και δυνατότητες των ατόμων με διανοητική αναπηρία.

Πριν την επίσημη έναρξη των Αγώνων στην Αθήνα, μέσα από μια σειρά αθλητικών, πολιτιστικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, 10.000 αθλητές Special Olympics και προπονητές, από περισσότερες από 185 χώρες θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να φιλοξενηθούν σε πόλεις και νησιά της Ελλάδος, να προσαρμοστούν σε ένα καινούργιο περιβάλλον, να γνωρίσουν τα ήθη και έθιμα κάθε περιοχής αλλά και να εξασκηθούν στα αθλήματά τους πριν τους Αγώνες.

Επίσημος ιστότοπος των αγώνων:

http://www.athens2011.org/host_town.asp

.

Πρόσκληση για συμμετοχή εθελοντών στο πρόγραμμα ΡΟΔΟΣ ΠΟΛΙΣ ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ

των Αγώνων Special Olympics Athens 2011.

Τομείς συμμετοχής:

? Υποδοχή στο Λιμάνι/ αεροδρόμιο.

? Γραφεία πληροφοριών στα Ξενοδοχεία.

? Συνοδοί μετακινήσεων στα λεωφορεία.


Για την πόλη της Ρόδου, παράδοση αιτήσεων προσωπικά ή ταχυδρομικά:

Ρόδος Πόλις Αμφιτρύων Special Olympics Athens 2011

ΔΟΝΑ ΡΟΔΟΥ- Διαγοριδών 1

ΤΚ 85100 Ρόδος

Πληροφορίες: Νάντα Ροχάνη 22410-39707

e-mail: nadaro3@yahoo.gr


14-15 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί εκπαίδευση των εθελοντών.


Αίτηση εθελοντή/ντριας »»

.

Τα σχολεία της Χάλκης πειραματίζονται στο χώρο του κινηματογράφου

Οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου  της Χάλκης, μαζί με τους/ις εκπαιδευτικούς, παρακολούθησαν ένα τριήμερο σεμινάριο, με θέμα το πως στήνεται μια κινηματογραφική ταινία, από μια ομάδα κινηματογραφιστών, που ήρθε στο νησί γι’ αυτό το σκοπό.

Για την πραγματοποίηση του σεμιναρίου βοήθησαν η ένωση Χαλκιτών Αθήνας – Πειραιά και ο πολιτιστικός σύλλογος Χάλκης.

Αποτέλεσμα του τριήμερου  σεμιναρίου ήταν η παραγωγή δύο μικρών ταινιών από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, 6?  και 5? λεπτών αντίστοιχα.

Η μια ταινία έγινε με τη χρήση πλάνων φωτογραφικής  μηχανής:


.

.

και η άλλη με την τεχνική stop motion animation, όπου οι χαρακτήρες  κατασκευάστηκαν με πλαστελίνες:

.

.

ΑΔΕΙΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ & ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

.

Τι ισχύει για τις άδειες των μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών,

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κωδικοποίηση της νομοθεσίας, από τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Δημήτρη Μπράτη.


Πατήστε εΔώ

.

Ανανεωμένοι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης (23-3-2011)

.

Οι ανανεωμένοι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μηδενικής προϋπηρεσίας, από το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.   (23 Μαρτίου 2011)


?  Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

?  Πίνακες Κατάταξης Αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μηδενικής προϋπηρεσίας

?

?  Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

?  Πίνακες Κατάταξης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μηδενικής προϋπηρεσίας

?

?  Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) Αναπληρωτών

?  Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) Μηδενικής Προϋπηρεσίας

.



Τα Κολυμβητήρια εκπέμπουν S.O.S.

.

Άρθρο του Βασίλη Ντάκουρη, Πτυχιούχου Τ.Ε.Φ.Α.Α., Ειδικού Συνεργάτη του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού.

Λαμβάνει κανείς; Λύσεις υπάρχουν!

Τους τελευταίους μήνες αρκετά είναι τα δημόσια ή δημοτικά κολυμβητήρια που σταματούν να λειτουργούν για ένα μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα με την απλή δικαιολογία ότι δεν μπορούν να καλύψουν τα έξοδα λειτουργίας τους. Είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσουν κι άλλα, αρκεί να συνυπολογίσει κανείς στα παραπάνω την ανυπαρξία σύγχρονων οικονομικοτεχνικών μελετών συντήρησης και λειτουργίας, την αύξηση της τιμής του πετρελαίου, των σχετικά μικρών οικονομικών δυνατοτήτων για την ασύδοτη επιχορήγηση λειτουργίας τους και φυσικά, τη μη δημοσιοποίηση των αναλυτικών εσόδων και εξόδων τους μαζί με το ημερήσιο κόστος ανά ώρα και διαδρομή.

Περισσότερα εΔώ »»

.

ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΠΙ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ? ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του ΥΠΔΒΜΘ

.

Το ΥΠΔΒΜΘ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Έρευνας Κοινής Γνώμης για το Νέο Λύκειο.

Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από την Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση” με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.

Σκοπός

Η αποτύπωση των απόψεων αλλά και της μέχρι σήμερα γνώσης και πληροφόρησης της κοινής γνώμης για την υφιστάμενη κατάσταση και προοπτική στη Λυκειακή Εκπαίδευση, τα προγράμματα που την υποστηρίζουν, τις ανάγκες και τις κρινόμενες ως αναγκαίες θεσμικές ή διοικητικές παρεμβάσεις

Μέγεθος του δείγματος

Σχεδιάστηκε Πανελλαδικό Δείγμα 2.000 ατόμων, ηλικίας 16 έως 60 ετών.

Το 71% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η Φυσική Αγωγή πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα.


Οδηγός ανίχνευσης, διάγνωσης & αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών για τη Β/θμια Εκπαίδευση

.

Κατεβάστε από εΔώ τον Οδηγό Ανίχνευσης,  Διάγνωσης & Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών για τη Β/θμια Εκπαίδευση

Σημείωση των δημιουργών:

Το σημαντικότερο της παρουσίασης του εγχειριδίου αυτού είναι από αύριο εάν είναι δυνατόν σε κάθε σχολείο του Νομού μας να χορηγηθεί και να εφαρμοστούν τα Τεστ.

Για τη χορήγηση του τεστ ΛΑΜΔΑ & του τεστ για την Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών από εκπαιδευτικούς, υπεύθυνοι  είναι:

η Χρυσάνθη Σαρίδου, ο Ιωάννης Τσούμπανος & ο Μιχάλης Αυγουστής, Εκπαιδευτικoί  Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης του ΚΕΔΔΥ Ρόδου.

Ταχ. Δ/νση:  Άμστερνταμ 6, Ρόδος τηλ. 2241061478.

14ο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Παράταση υποβολής επιστημονικών ανακοινώσεων

 

ΝΕΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ 

ΜΕΧΡΙ 24 / 3 / 2011

Περισσότερα στο site του συνεδρίου

 

Αδαμαντία Φατσέα
Αρχείο
Ημερολόγιο
Μάρτιος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Επισκεψιμότητα
  • 252970Συνολικές αναγνώσεις:
  • 185993Συνολικοί επισκέπτες:
Who's Online
1 visitors online now
0 guests, 1 bots, 0 members
Powered by Visitor Maps
Login
Γρ. Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου
Ομάδα Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος: Αντώνης Παπαγεωργίου
τηλ:22413-64852
FAX:22413-64855

e-mail: gfa@dide.dod.sch.gr

Υπόλογος ΧΕΠ: Νίκος Μαντικός
τηλ:22413-64851

Γραμματεία: Τασία Σταυριά
τηλ:22413-64854

Υπεύθυνος Kids Athletics: Γιώργος Μιχαλάκης