Archive for Φεβρουάριος, 2012

Πανελλαδική καμπάνια για τα σχολεία: «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», Αρ.Πρωτ.20052/Γ2/23-02-2012/ΥΠΔΒΜΘ

.

Για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως τόπο προορισμού σχολικών εκδρομών τόσο για τα σχολεία της χώρας, όσο και για σχολεία του εξωτερικού, με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, δημιουργείται ψηφιακή διαδραστική πλατφόρμα με το ενδεικτικό σύνθημα «?Πάμε Ελλάδα?/Schools, let?s go to Greece», και ξεκινά μια πανελλαδική καμπάνια, με τίτλο: «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», η οποία κορυφώνεται την Κυριακή 1 Απριλίου 2012 με κεντρικές εκδηλώσεις σε πόλεις όλων των Περιφερειών.

Ένα τμήμα ή τάξη ή σχολείο δημιουργεί το δικό του έργο για την προβολή του τόπου του, με στόχο να προσελκύσει σχολεία από άλλα μέρη της Ελλάδας ή του εξωτερικού. Το έργο θα είναι ένα βίντεο μέγιστης διάρκειας έως 5 λεπτών, το οποίο μπορεί να περιέχει:
? εικόνες – φωτογραφίες της περιοχής
? τραγούδι – χορό
? γκράφιτι (σε ύφασμα ή σε χαρτί)
? άλλο δημιουργικό έργο που θα προτείνει το σχολείο

Το έργο πρέπει να ανέβει στην ιστοσελίδα http://vod.sch.gr μέχρι την Τετάρτη 21η Μαρτίου 2012

Η εγκύκλιος εΔώ

15ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

.

Η Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος (Ε.Γ.Β.Ε.) διοργανώνει το 15ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2012, στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης (Γ΄ Σεπτεμβρίου & Αγ. Δημητρίου).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.egve.gr.

.

Νομοθετική ρύθμιση για την εισαγωγή των αποφοίτων Λυκείων σε ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς νέα εξέταση

.

Κατατίθεται τροπολογία στη Βουλή για την παράταση, κατά δυο έτη (2012 και 2013), της ρύθμισης εισαγωγής των αποφοίτων Λυκείων σε ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με την προηγούμενη βαθμολογία των Πανελλαδικών Εξετάσεων. 

Η ρύθμιση προβλέπει, τη δυνατότητα εισαγωγής με τη διαδικασία του 10%, για τα ακαδημαϊκά έτη 2012-2013 και 2013-2014 καιαφορά, σε κάθε περίπτωση, όσους πήραν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ ή ημερησίων ΕΠΑΛ (ομάδα Β΄), τα δυο αμέσως προηγούμενα έτη.

Αναλυτικότερα, με τη διαδικασία του 10%, θα μπορούν να εισαχθούν στο ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 οι απόφοιτοι Λυκείου που πήραν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ ή ημερησίων ΕΠΑΛ (ομάδα Β΄) των ετών 2010 ή 2011. Αντιστοίχως, για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, θα έχουν δυνατότητα να εισαχθούν με τη διαδικασία του 10% οι απόφοιτοι Λυκείου που πήραν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ ή ημερησίων ΕΠΑΛ (ομάδα Β΄), των ετών 2011 ή 2012.

Περισσότερα εΔώ
Υπόδειγμα 10% ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Β΄:Αίτηση – Δήλωση 10% εΔώ 

Γκόλ στη βία – Ένα παιχνίδι είναι ΟΧΙ πόλεμος.

.

Η Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση, το Εθνικό Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης και το European School Radio συνδιοργανώνουν την καμπάνια κοινωνικής ευθύνης «Βάλε το δικό σου ΓΚΟΛ ΣΤΗ ΒΙΑ» ενάντια στη βία στα γήπεδα.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δημοτικών σχολείων (Δ΄-Ε΄-Στ΄δημοτικού), Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, δημόσιων και ιδιωτικών, αλλά και ελληνόφωνων σχολικών μονάδων της Ομογένειας που λειτουργούν στο εξωτερικό.

Το φαινόμενο της βίας στα γήπεδα έχει δυστυχώς συνδεθεί με το ποδόσφαιρο σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα λαμβάνει ολοένα μεγαλύτερες διαστάσεις, καταστρέφοντας τόσο τη χαρά του παιχνιδιού, όσο και το πνεύμα του αθλητισμού.

Τι μπορείς να κάνεις εσύ, ατομικά ή με την παρέα σου στο σχολείο;

Αγαπάς το ποδόσφαιρο, έχεις προτάσεις και ιδέες αλλά δεν ξέρεις που να τις παρουσιάσεις; Μπορείς να γίνεις μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος. 

Δημιούργησε την δική σου καμπάνια σε μορφή:

?  video-animation

?  ραδιοφωνικό μήνυμα ή ραδιοφωνική εκπομπή

?  αφίσα

Υποβολή συμμετοχής έως 31 Μαρτίου 2012  εΔώ

Περισσότερα εΔώ

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2012. «Δικαιώματα από την πρώτη μέρα!»

.

«Δικαιώματα από την πρώτη μέρα!»
Εκπαίδευση και Φροντίδα στην πρώιμη παιδική ηλικία

Από τις 22 έως τις 28 Απριλίου 2012 η ActionAid θα συντονίσει για 9η συνεχή χρονιά την Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση
Μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων, εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάπτυξη του παιδιού σε ολόκληρη τη χώρα καλούνται να συμμετάσχουν και φέτος για να ενώσουν τη φωνή τους με εκατομμύρια άλλους από ολόκληρο τον κόσμο.  

Πώς μπορείτε να συμμετέχετε;

1. Δήλωση συμμετοχής. Συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής και στείλτε την στο education.hellas@actionaid.org 

2. Παραλαβή εκπαιδευτικού υλικού. Εφόσον έχετε συμπληρώσει τη σχετική φόρμα θα παραλάβετε το εκπαιδευτικό υλικό που θα περιλαμβάνει: συλλογή πραγματικών ιστοριών σχετικά με την εκπαίδευση και τη φροντίδα παιδιών υποστηρικτικό υλικό για τη θεματική και σχέδιο εργασίας με προτεινόμενες δραστηριότητες ξεχωριστές για κάθε ηλικιακή ομάδα. Η αποστολή του υλικού θα γίνει στο τέλος Μαρτίου 2012. 

3. Δράση! Την εβδομάδα 22 – 28 Απριλίου αφιερώστε όσο χρόνο θέλετε για να συζητήσετε στην τάξη τη θεματική, να κάνετε σχετικές δραστηριότητες που προτείνονται στο υλικό που θα παραλάβετε και να δημιουργήσετε τη δική σας εικόνα, την οποία θα μας στείλετε και θα δημοσιεύσουμε!

Δηλώσεις συμμετοχών έως 7 Μαρτίου. 

Περισσότερα εΔώ

Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

.

Η έρευνα που διεξήγαγαν τρία ερευνητικά ινστιτούτα,   το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ, το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.) της Ο.Λ.Μ.Ε.  και το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Μελετών (ΙΠΕΜ) της ΔΟΕ, με θέμα: «Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» ολοκληρώθηκε μετά από δύο έτη κοινής προσπάθειας. Στόχος της έρευνας είναι η συμβολή στην πληρέστερη γνώση και κατανόηση των όρων και συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στην εκπαίδευση, η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των πολιτών των επιμέρους διαστάσεων του συγκεκριμένου ζητήματος. Αναλογιζόμενοι ότι στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση φοιτούν 1,5 εκατομμύρια μαθητές/τριες και εργάζονται περίπου 180.000 εκπαιδευτικοί (3% του συνολικού ενεργού πληθυσμού και 30% των εν ενεργεία δημόσιων υπαλλήλων) αντιλαμβανόμαστε τη σημασία του θέματος που ερευνήθηκε. 

Κατεβάστε την έρευνα εΔώ

 

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Εξετάσεις 2012

.

Ανακοινώθηκε από το ΥΠΔΒΜΘ το πρόγραμμα των εξετάσεων και τα εξεταστικά κέντρα των υποψήφιων για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Για την πιστοποίηση της γνώσης των γλωσσών Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής, Ισπανικής και Τουρκικής, οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το διάστημα 5 με 6 Μαΐου 2012 και η ημερομηνία προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, οι υποβάλλονται στις οικείες  Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του τόπου κατοικίας ή διαμονής των υποψηφίων ορίζεται το διάστημα 20 Φεβρουαρίου με 2 Μαρτίου 2012.

.

Η Υπουργική Απόφαση εΔώ

Τα Εξεταστικά Κέντρα εΔώ

Το πρόγραμμα των Εξετάσεων εΔώ

Το έντυπο της αίτησης εΔώ

Τα δικαιολογητικά εΔώ

 Θέματα εξετάσεων ΚΠγ του 2010

.

Κρίσεις – Απόψεις των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ11 για τη Φυσική Αγωγή στο “Νέο σχολείο”

.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής στο πλαίσιο των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων τους, όπως καθορίζονται από το νόμο, κατέθεσαν στους αρμόδιους φορείς, τις κρίσεις και τις απόψεις τους από τη μέχρι τώρα εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος σπουδών του «Νέου Σχολείου» σε θέματα που δυσχεραίνουν την αποτελεσματική διεξαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και την εκπλήρωση των σκοπών της.

? Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής αποτελεί ένα αυτόνομο επιστημονικό πεδίο και η όποια ενσωμάτωσή του σε άλλο διδακτικό/μαθησιακό πεδίο (όπως της Σ.Κ.Ζ.) περιορίζει την πολυδιάστατη και πολύπλευρη συμβολή του στην εκπαιδευτική διαδικασία.

? Η απώλεια της τρίτης ώρας Φυσικής Αγωγής στην Πρώτη (Α?) και Δευτέρα (Β?) τάξη των Γυμνασίων όπου εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών του «Νέου Σχολείου», έρχεται σε αντίθεση με το ψήφισμα της 13ης Νοεμβρίου 2007, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου όπου ορίζεται και επεξηγείται σαφώς η αναγκαιότητα και ο ρόλος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένου και του νηπιαγωγείου από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής.

? Σύμφωνα με την Γ4/745/18.12.84, για λόγους βιολογικούς και υγιεινής, πρέπει να αποφεύγεται να τοποθετείται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής την τελευταία (διδακτική) ώρα του πρωινού και την πρώτη του απογευματινού κύκλου, για να μην περιορίζεται το δραστικό πεδίο του μαθήματος όσον αφορά τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/τριών.

? Οι αρμόδιοι φορείς /συντελεστές του νέου προγράμματος σπουδών επιζητούν την αρωγή των Σχολικών Συμβούλων στην εφαρμογή των προγραμμάτων του ?Νέου Σχολείου?. Για την ουσιαστική και αποτελεσματική εμπλοκή των Σχολικών Συμβούλων κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή τους στην Β? και Γ΄ φάση της σχετικής επιμόρφωσης.

? Με την αξιοποίηση και την ευρεία χρήση των ΤΠΕ στο μάθημα της Φ.Α. όπως σαφώς αναφέρεται στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, θεωρούμε αναγκαία την ένταξη του μαθήματος και τη συμμετοχή των Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής και των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.

Κατεβάστε το πλήρες κείμενο εΔώ

Προετοιμασία – Δράσεις Γενίκευσης της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου – Αυτοαξιολόγηση Σχολικών Συμβούλων

.

Το ΥΠΔΒΜΘ ανακοινώνει ότι με την έναρξη του σχολικού έτους 2012-2013, η αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου θα εφαρμοστεί σε όλες τις σχολικές μονάδες Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας και προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή ετοιμότητα των σχολικών μονάδων η Επιστημονική Ομάδα Έργου της ΑΕΕ και το Υπ. ΠΔΒΜΘ σχεδιάζει δράσεις σε δύο Φάσεις, Α΄ ΦΑΣΗ:  Φεβρουάριος-Μάρτιος, 2012  και Β΄ ΦΑΣΗ:  Απρίλιος- Μάιος-Ιούνιος, 2012

Περισσότερα εΔώ

Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης ermis

.

Η Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης ermis αποτελεί την ενιαία Κυβερνητική Διαδικτυακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης για την πληροφόρηση πολιτών και επιχειρήσεων και την ασφαλή διεκπεραίωση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ο ermis αποσκοπεί, μέσα από ένα σύνολο δράσεων, στο γενικότερο εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς τον πολίτη.

Η Κυβερνητική Πύλη παρέχει από ένα κεντρικό σημείο ολοκληρωμένη ενημέρωση στους πολίτες και τις επιχειρήσεις σχετικά με όλες τις συναλλαγές τους με την Δημόσια Διοίκηση (φυσικές ή ηλεκτρονικές), καθώς και επιλεγμένες υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Συναλλαγών μέσω των οποίων οι πολίτες μπορούν ηλεκτρονικά πλέον να εξυπηρετηθούν από την Δημόσια Διοίκηση. Από επιχειρησιακής πλευράς, η πύλη ermis αποτελεί το «ηλεκτρονικό πολυκατάστημα» της Δημόσιας διοίκησης και κινείται σε τρεις βασικούς άξονες που αφορούν στην:

  • Παροχή πληροφοριών
  • Διαλειτουργικότητα
  • Ασφάλεια συναλλαγών
Ένα ηλεκτρονικό ΚΕΠ με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες  (συμπεριλαμβανομένων των Ατομικών Λογαριασμών Ασφάλισης του ΙΚΑ, των Πιστοποιητικών Οικογενειακής Κατάστασης, κ.λπ.) στον ηλεκτρονικό μας υπολογιστή.
.
Για την γρήγορη και εύκολη πρόσβαση το έχουμε προσθέσει δεξιά του ιστοχώρου στις “Αγαπημένες Γειτονιές” (Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης).
.
Αδαμαντία Φατσέα
Αρχείο
Ημερολόγιο
Φεβρουάριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  
Επισκεψιμότητα
  • 253041Συνολικές αναγνώσεις:
  • 186062Συνολικοί επισκέπτες:
Who's Online
1 visitors online now
0 guests, 1 bots, 0 members
Powered by Visitor Maps
Login
Γρ. Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου
Ομάδα Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος: Αντώνης Παπαγεωργίου
τηλ:22413-64852
FAX:22413-64855

e-mail: gfa@dide.dod.sch.gr

Υπόλογος ΧΕΠ: Νίκος Μαντικός
τηλ:22413-64851

Γραμματεία: Τασία Σταυριά
τηλ:22413-64854

Υπεύθυνος Kids Athletics: Γιώργος Μιχαλάκης