Γρ. Φυσικής Αγωγής Δωδ/σου
Ομάδα Φυσικής Αγωγής

Υπεύθυνος: Αντώνης Παπαγεωργίου
τηλ:22413-64852
FAX:22413-64855

e-mail: gfa@dide.dod.sch.gr

Υπόλογος ΧΕΠ: Νίκος Μαντικός
τηλ:22413-64851

Γραμματεία: Τασία Σταυριά
τηλ:22413-64854

Υπεύθυνος Kids Athletics: Γιώργος Μιχαλάκης

Το «σχολείο» βρίσκεται παντού. Επιμορφωτικό – βιωματικό σεμινάριο για τους εκπ/κους Φυσικής Αγωγής νήσου Ρόδου

.

ΚΠΕ Πεταλούδων, Kοιλάδα των Πεταλούδων, Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015. Επιμορφωτικό – Βιωματικό σεμινάριο για τους/τις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής νήσου Ρόδου.

Το «σχολείο» ως έννοια που περικλείει τη μάθηση, την εξέλιξη και την απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων βρίσκεται παντού. Βρίσκεται στις αίθουσες, στην αυλή, στο δρόμο, στο δάσος, στην παραλία, στο βουνό, στο σπίτι… Βρίσκεται εκεί που υπάρχουν άνθρωποι με ευαισθησία, με διάθεση και μεράκι να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, άνθρωποι πρόθυμοι να αλληλοεπιδράσουν, να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν.

Τα δεδομένα σήμερα είναι αρκετά απογοητευτικά. Τα παιδιά, έχουν αποκοπεί από τη φύση και το φυσικό περιβάλλον. Μεγαλώνουν σ’ ένα αφιλόξενο αστικό τοπίο, σ’ ένα εικονικό περιβάλλον, καταναλώνοντας πολύ χρόνο στα βιντεοπαιχνίδια και στην τηλεόραση, με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται το οπτικό μέρος του εγκεφάλου και να καταστρέφεται η δημιουργικότητα.

Έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά παρακολουθούν διαφημίσεις 20.000 ώρες, ετησίως εκ των οποίων το 34% αφορά σε ζαχαρώδη δημητριακά. Νούμερα που φανερώνουν μια ύπουλη, υπόγεια «πλύση εγκεφάλου» εις βάρος της υγείας των παιδιών μας, η οποία όπως φαίνεται έχει αποτέλεσμα αφού, τέσσερα στα δέκα ελληνόπουλα είναι παχύσαρκα ή υπέρβαρα

Περισσότερα εΔώ

(Για περισσότερες φωτό και βίντεο κλικ πάνω στην εικόνα)

Αδαμαντία Φατσέα
Αρχείο
Ημερολόγιο
Φεβρουάριος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  
Flash Clock Widget
Επισκεψιμότητα
  • 156012Συνολικές αναγνώσεις:
  • 103028Συνολικοί επισκέπτες:
Who's Online
3 visitors online now
0 guests, 3 bots, 0 members
Powered by Visitor Maps
Login