Αξιολογηση των μαθητων Δημοτικου Σχολειου |
![]() |
Η αξιολόγηση των μαθητών δημοτικού σχολείου στη Φυσική Αγωγή προσδιορίζεται διαφορετικά
Η διαφοροποίηση αφορά τη διαδικασία και τα κριτήρια της αξιολόγησης.
Α΄,Β΄,Γ΄ και Δ΄ τάξη
Διαδικασία:
Ο εκπαιδευτικός Φ.Α. παρατηρεί τους μαθητές και αποτυπώνει (καταγράφοντας αν χρειάζεται) υπερέχοντα ή υπολειπόμενα χαρακτηριστικά τους.
Κριτήρια:
* αξιολογείται εναλλακτικά, η επίδοση ή η πρόοδος, προς το συμφέρον του μαθητή
Αξιολόγηση - Βαθμολόγηση:
.
Ε΄ και Στ΄ τάξη
Διαδικασία:
Ο εκπαιδευτικός Φ.Α. παρατηρεί τους μαθητές και αποτυπώνει (καταγράφοντας αν χρειάζεται) υπερέχοντα ή υπολειπόμενα χαρακτηριστικά στην επίδοση και την πρόοδό τους, μπορεί να πραγματοποιεί τεστ κινητικών ικανοτήτων ή αξιολόγησης κινητικών δεξιοτήτων που διδάχθηκαν και να υποβάλει προφορικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση των γνώσεων ή την κατανόηση εννοιών.
Κριτήρια:
* αξιολογείται εναλλακτικά, η επίδοση ή η πρόοδος, προς το συμφέρον του μαθητή
Αξιολόγηση - Βαθμολόγηση:
|