Items filtered by date: Φεβρουάριος 2014
κάτι άλλο...
Συγκέντρωση
Ποιο θα πρέπει να είναι το περιεχόμενο του μαθήματος για να τραβήξει την προσοχή των μαθητών και το κυριότερο να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον τους άρα και τη συγκέντρωσή τους σε αυτό;Θα πρέπει να αφορά κάτι περίεργο,διαφορετικό,που να κάνει τους μαθητές να προσέχουν συνεχώς τι λέει ο δάσκαλος,να απαντούν,να συμμετέχουν,να ρωτούν,να θέλουν να πουν τη γνώμη τους...
Ανάγνωση
Συχνά δε γίνεται κατανοητό από τους μαθητές η χρησιμότητα της ανάγνωσης κειμένων.Ζητάμε από τους μαθητές να κάνουν εξάσκηση στην ανάγνωση του μαθήματος στο σπίτι,χωρίς πάντα να τους δίνεται η εξήγηση πού θα τους χρησιμεύσει αυτό στη ζωή τους.
Τα λάθη στην ορθογραφία
Είναι σίγουρο ότι οι δάσκαλοι θα απορούν πώς γίνεται οι μαθητές,όταν πρόκειται να γράψουν ασκήσεις γραμματικής,να προσέχουν και να τις γράφουν σωστά,ενώ όταν πρόκειται να γράψουν μόνοι τους κείμενο,να κάνουν πολλά ορθογραφικά λάθη.Πώς γίνεται να ξεχνούν τους κανόνες γραμματικής και να γράφουν με 'δική τους ' ορθογραφία τις λέξεις; Γιατί συμβαίνει αυτό;Δεν είναι συγκεντρεμένοι στην ορθογραφία,παρά μόνο στο τι θα γράψουν;