ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ 03

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1-50

89:37
Η σωστή απάντηση κάθε ερώτησης μπορεί να περιλαμβάνει μία ή περισσότερες επιλογές. Στο πλαίσιο της εξέτασης μέσω ΗΥ, οι επιλογές αυτές μπορεί να εμφανιστούν με διαφορετική σειρά.

1 / 50
  1. Ο Papert αναφερόµενος στην πρόσθετη παιδαγωγική αξία που χαρακτηρίζει την εµπλοκή των µαθητών σε δραστηριότητες µε ειδικά σχεδιασµένα υπολογιστικά εργαλεία υποστήριξε ότι στα αντίστοιχα υπολογιστικά περιβάλλοντα οι µαθητές ενθαρρύνονται να σκέφτονται «µαζί µε το εργαλείο».
    Αυτό σηµαίνει ότι (Επιλέξετε το σωστό):
    •   τα υπολογιστικά εργαλεία αποκαλύπτουν σε µεγάλο βαθµό τη λύση ενός προβλήµατος στους µαθητές.
    •   τα υπολογιστικά εργαλεία αποκαλύπτουν σταδιακά τη λύση ενός προβλήµατος στους µαθητές
    •   τα υπολογιστικά εργαλεία παρέχουν στους µαθητές τη δυνατότητα να αλλάζουν ξανά και ξανά τις κατασκευές τους σα να µαστορεύουν πάνω στα νοητικά τους δηµιουργήµατα
    •   τα υπολογιστικά εργαλεία εισαγάγουν τους µαθητές στο χώρο της τεχνητής νοηµοσύνης
  2. Η παρακάτω διαδικασία συντάχθηκε µε σκοπό στον Χελωνόκοσµο να σχεδιαστεί από την χελώνα ένα τόξο.
    για τόξο
    επανάλαβε 12 [ µ 1 δ 2]
    τέλος

    Ποιες από τα παρακάτω προτάσεις είναι σωστές;

    [ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ]

    1. Το τόξο είναι το 1/12 του κύκλου
    2. Το τόξο έχει µήκος 12 µονάδες
    3. Το τόξο έχει µέτρο 24 µοίρες
    4. Αν η τιµή 12 της εντολής «επανάλαβε» µεταβληθεί σε 90 η χελώνα θα σχεδιάσει ηµικύκλιο.
    5. Αν η τιµή 1 της εντολής ‘µ’ (µπροστά) µεταβληθεί σε 5 το τόξο θα έχει µέτρο 90ο.
  3. Ποια από τα παρακάτω σχήµατα που σχεδίασε η χελώνα στον Χελωνόκοσµο αντιστοιχούν στη διαδικασία
    για µυστήριο :χ : ψ
    επανάλαβε 2 [ µ :χ δ 90 µ :ψ δ 90]
    τέλος
    µυστήριο 100 80

    1.   math25a.gif
    2.   math25b.png