![]() |
ΞΕΝΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Par ordinateur en France Un voyage virtuel |
Εισαγωγή της τεχνολογίας των υπολογιστων και του εκπαιδευτικού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία |
Ένα περιβάλλον/πλαίσιο εργασίας ελκυστικό και δυναμικό, ένα πολυμεσικό υλικό πλούσιο με αυξημένες δυνατότητες χρήσης |
Το εκπαιδευτικό λογισμικό λειτουργεί υποστηρικτά στην φαντασία και στην ευρηματικότητα του καθηγητή των ξένων γλωσσών εξυπηρετώντας τις ανάγκες του |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ: Ενίσχυση της ανάπτυξης κριτικού πνεύματος, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων, ανάπτυξη της φαντασίας και των ικανοτήτων δόμησης της γνώσης, της δημιουργικότητας, της παραγωγικότητας, της αναζήτησης, της ανάλυσης και της έκθεσης των πληροφοριών. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές δεν είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης αλλά συμμετέχουν στην οικοδόμηση της γνώμης |
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ |
Οι έννοιες εξετάζονται κάτω από το πρίσμα πολλών διαφορετικών αντικειμένων. Έτσι κατανοούνται καλύτερα και ενισχύεται η ανάπτυξη της κριτικής, αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. |
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ |
Ενίσχυση της ανάπτυξης των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, των ικανοτήτων δόμησης της συνεργασίας, της αναζήτησης, της ανάλυσης, της έκφρασης και της ανταλλαγής απόψεων και ιδεών. Έτσι ενθαρρύνεται η ανάπτυξη της διαλογικής σχέσης ανάμεσα στους συμμετέχοντες και η διαμόρφωση δημοκρατικού ήθους σαν αποτέλεσμα του αυξανόμενου βαθμού προσωπικής και συλλογικής ευθύνης |
Το Αβάκιο (e-slate) είναι ένα εργαλείο-εφαρμογή για τη δημιουργία μικρόκοσμων. Ένας μικρόκοσμος είναι τμήμα λογισμικού που αποτελείται από μικρότερες οντότητες που ονομάζονται ψηφίδες και υλοποιεί ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πλάνο δραστηριότητας. |
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ |
|
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΟΙ 8 ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
|
ΣΤΟΧΟΙ " ΞΕΝΙΟΥ "
|
ΠΩΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ; Σε κάθε ενότητα ξεκινάμε
και στη συνέχεια περνάμε
|