ΞΕΝΙΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Par ordinateur en France

Un voyage virtuel

Εισαγωγή της τεχνολογίας των υπολογιστων και του εκπαιδευτικού λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία
Ένα περιβάλλον/πλαίσιο εργασίας ελκυστικό και δυναμικό, ένα πολυμεσικό υλικό πλούσιο με αυξημένες δυνατότητες χρήσης
Το εκπαιδευτικό λογισμικό λειτουργεί υποστηρικτά στην φαντασία και στην ευρηματικότητα του καθηγητή των ξένων γλωσσών εξυπηρετώντας τις ανάγκες του
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ: Ενίσχυση της ανάπτυξης κριτικού πνεύματος, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων, ανάπτυξη της φαντασίας και των ικανοτήτων δόμησης της γνώσης, της δημιουργικότητας, της παραγωγικότητας, της αναζήτησης, της ανάλυσης και της έκθεσης των πληροφοριών. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές δεν είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης αλλά συμμετέχουν στην οικοδόμηση της γνώμης
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Οι έννοιες εξετάζονται κάτω από το πρίσμα πολλών διαφορετικών αντικειμένων. Έτσι κατανοούνται καλύτερα και ενισχύεται η ανάπτυξη της κριτικής, αναλυτικής και συνθετικής σκέψης.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
Ενίσχυση της ανάπτυξης των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, των ικανοτήτων δόμησης της συνεργασίας, της αναζήτησης, της ανάλυσης, της έκφρασης και της ανταλλαγής απόψεων και ιδεών. Έτσι ενθαρρύνεται η ανάπτυξη της διαλογικής σχέσης ανάμεσα στους συμμετέχοντες και η διαμόρφωση δημοκρατικού ήθους σαν αποτέλεσμα του αυξανόμενου βαθμού προσωπικής και συλλογικής ευθύνης
Το Αβάκιο (e-slate) είναι ένα εργαλείο-εφαρμογή για τη δημιουργία μικρόκοσμων. Ένας μικρόκοσμος είναι τμήμα λογισμικού που αποτελείται από μικρότερες οντότητες που ονομάζονται ψηφίδες και υλοποιεί ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πλάνο δραστηριότητας.
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
  • eUROPE
  • FRANCE
  • PARIS
  • PLAN DE MÉTRO DE PARIS
  • CHASSE AU TRÉSOR DANS NOTRE-DAME DE PARIS

ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ  ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

ΟΙ 8 ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

  • Module 1:bon voyage

  • module 2: instantanés

  • module 3: logement

  • module 4: boire et manger

  • module 5: tour guidé

  • module 6: le métro de paris

  • module 7: chasse au trésor

  • module 8: calendrier

ΣΤΟΧΟΙ " ΞΕΝΙΟΥ "

  • Εξοικείωση του μαθητή με τη χώρα της οποίας τη γλώσσα διδάσκεται: στην διάρκεια του εικονικού ταξιδιού στη Γαλλία οι μαθητές εξοικειώνονται με τις βασικές επικοινωνιακές στρατηγικές της γαλλικής γλώσσας, τα πολιτιστικά στοιχεία της χώρας, κ.α.

  • Αξιοποίηση ενός μικρού μέρους πληροφοριών που παρέχονται από το Διαδίκτυο.

  • Παιδαγωγική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών με απλές προσπάθειες διερευνητικής προσέγγισης στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας.

  • Δυνατότητα διεύρυνσης του προτεινόμενου υλικού από τους καθηγητές και προσαρμογή του στις ανάγκες των μαθητών.

  • Ενίσχυση της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. 

ΠΩΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ;

Σε κάθε ενότητα ξεκινάμε

  • με μία συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών από το Διαδίκτυο δουλεύοντας στο δικτυακό υλικό το οποίο λειτουργεί σαν "προθάλαμος"  για μία διαδικασία μάθησης εστιασμένης στον πειραματισμό και στην εξερεύνηση

και στη συνέχεια περνάμε

  • σ' έναν διερευνητικό τρόπο μάθησης, ο οποίος υλοποιείται μέσα από τους αντίστοιχους μικρόκοσμους δουλεύοντας στο Αβάκιο. Με την αξιοποίηση των μικρόκοσμων οδηγούμαστε στην δημιουργία. Οι μικρόκοσμοι είναι ευέλικτοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διαφορετικά επίπεδα μαθητών και έχουν την δυνατότητα κάλυψης μεγάλου εύρους εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων