Home
άρθρο 1
Το ποσοστό αυτό φτάνει το 94% για εισοδήματα πάνω από 2.000 ευρώ, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως οικογένειες με μηναίο εισόδημα μόλις 500 ευρώ, που κινούνται στα όρια της φτώχειας, κάνουν τα «αδύνατα δυνατά» και σε ποσοστό 65% παρέχουν στα παιδιά τους μαθήματα εκτός σχολείου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής από την εταιρία PALMOS ANALYSIS και παρουσιάστηκαν στην ετήσια εκδήλωση του Σ.Ε.Φ.Α, είναι εντυπωσιακά.
4 στους 5 μαθητές (80%) έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου.
Βασικός λόγος για την έλλειψη εξωσχολικής υποστήριξης στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναφέρεται η οικονομική δυσχέρεια (47%).
1 στους 3 μαθητές που δεν έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου ΔΕΝ συμμετέχει στις πανελλήνιες εξετάσεις και προέρχεται από χαμηλά εισοδηματικά στρώματα.
Για τους συγκεκριμένους μαθητές, άλλωστε τίθεται και μπαίνει το μεγάλο πρόβλημα του «Κοινωνικού Αποκλεισμού».
Το ποσοστό αποτυχίας στους μαθητές με εξωσχολική υποστήριξη είναι 12%, ενώ στους μαθητές χωρίς εξωσχολική υποστήριξη στο Λύκειο είναι τριπλάσιο (35%).
Πηγή: http://e-didaskalia.blogspot.com/2014/01/4-5.html#ixzz2t2vyTTj5
Σελίδα 2 από 2