Ι.Μονή Γρηγορίου - Ι.Μονή Φιλοθέου

Μετά την Τράπεζα εκεί περίπου στις 8:30΄π.μ.ξεκινάμε για τη Φιλοθέου.
Την προηγούμενη το λέμε στον Πνευματικό μας στη Γρηγορίου κι αυτός μας προτείνει να πάρουν τα πράγματά μας τα μουλάρια που θα ανέβαιναν σε μια σκήτη της Γρηγορίου στον Αγ.Θεολόγο (700μ.υψόμετρο).

Το πρωί τα φορτώσαμε και μας έδωσε και ψωμί κι ελιές να έχουμε μαζί μας .
Στην αρχή απορήσαμε γιατί όλα αυτά ,αλλά στη διάρκεια της διαδρομής κι όσο ανεβαίναμε καταλάβαμε γιατί όλα αυτά. Σε ένα μονοπάτι ασκέπαστο με μεγάλη απότομη ανηφορική κλίση ( από το 0 στο 700 μ. υψόμετρο σε λίγα χιλιόμετρα που βέβαα εμείς κάναμε 5 ώρες μέχρι τον Αγ.Θεολόγο (Αντιάθωνας).Εκεί βέβαια ήταν μια όαση με πολλά νερά και τόπο για ξεκούραση με πολλά δέντρα.

Ξεφορτώσαμε τα μουλάρια φάγαμε ότι είχαμε και συνεχίσαμε τη διαδρομή φορτωμένοι τώρα .Μετά από 1 ώρα περπάτημα βγαίνουμε από το μονοπάτι και μπαίνουμε σε δρόμο με πολύ σκόνη μες το καταμεσήμερο.

Από δω και πέρα η πεζοπορία ήταν πολύ σκληρή.Στα όριά μας.

Ενώ βλέπαμε τον τρούλο της Μονής κάναμε 1:15' να τον προσεγγίσουμε.
Λίγο πριν τη Μονή συνατήσαμε σκεπαστό μονοπάτι με δέντρα .

Συνολική διάρκεια 7:45 ώρες.

Όταν φτάσαμε κατάκοποι μας περίμενε άλλη έλκπληξη.Αφού τακτοποιηθήκαμε στα κελιά μας πάμε στα μπάνια για να πλυθούμε ,αλλά βρίσκουμε ταμπέλα με την οδηγία ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το μπάνιο στους επισκέπτες...

Στη Γρηγορίου

Ι.Μονή Γρηγορίου

ο ξενώνας στη Γρηγορίου

© by Tasos Αndrianopoulos 2002 - 06 αρχική | βιβλίο επισκεπτών | επικοινωνία | βιογραφικό | τελευταία ανανέωση 19 - 7 - 06 | ανάλυση 1024 X 768