English sights

Present Simple VS Present Continuous

Present Simple –> Θυμήσου!!! Χρησιμοποιείται για κάτι που κάνω πάντα, είναι συνήθειά μου , επαναλαμβάνεται ή είναι μόνιμη κατάσταση!

Time expressions : always, usually, often, sometimes, rarely, never, every day, on Mondays, in the mornings..e.t.cgrammar

Present Continuous –> Για κάτι που κάνω τώρα, αυτόν τον καιρό , είναι προσωρινή κατάσταση ή έχω προγραμματίσει να κάνω στο κοντινό μέλλον.

Time expressions : now, at the moment, today. tonight. tomorrow, these days..e.t.c.

Need extra practice? Click here!

Γιατί να μάθω Αγγλικά από τόσο μικρός μαμά;

Είναι αναμφίβολα μια ερώτηση που βασανίζει το μυαλό τόσο των παιδιών , όσο και των γονέων.

Το ερώτημα αυτό γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό μετά την εφαρμογή του ΠΕΑΠ και την εισαγωγή των Αγγλικών στιςdo you speak πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου. Συχνά εκδηλώνεται ένας φόβος από γονείς (ή και από εκπαιδευτικούς) για την πρώιμη εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Οι γονείς αναρωτιούνται αν η ενασχόληση με την αγγλική γλώσσα θα μπερδέψει τα μικρά παιδιά και θα λειτουργήσει εις βάρος της εκμάθησης της ελληνικής. Έτσι, υπάρχουν γονείς που καταλήγουν να στείλουν το παιδί τους σε φροντιστήριο για να το υποστηρίξουν στην πρώτη επαφή του με την ξένη γλώσσα. Επίσης, εκφράζουν την ανησυχία τους ότι η ξένη γλώσσα στο σχολείο μπορεί να κουράσει τα μικρά παιδιά και να οδηγήσει σε ένα υπερφορτωμένο πρόγραμμα το οποίο ενδεχομένως να φέρει στο παιδί αρνητικά συναισθήματα για το σχολείο γενικότερα.

Έρευνες όμως στο χώρο της διδακτικής των γλωσσών υποστηρίζουν πως υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε πρώιμη παιδική ηλικία. “Οσο νωρίτερα ξεκινάει η εκμάθηση της ξένης γλώσσας τόσο καλύτερα για το παιδί , όπως σημειώνει η Αικατερίνη Ζουγανέλη στο ηλεκτρονικό περιοδικό ΠΕ@Π(Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, πατήστε εδώ). Συγκεκριμένα, οι έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο δείχνουν ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών σε πρώιμη παιδική ηλικία ευνοεί -μεταξύ άλλων- την καλλιέργεια γλωσσικών δεξιοτήτων, την ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου, την καλλιέργεια αυτοπεποίθησης και θετικής στάσης των μαθητών απέναντι σε άλλες γλώσσες και πολιτισμούς. Είναι απαραίτητη, λοιπόν, η σωστή ενημέρωση γονέων και εκπαιδευτικών για τα πορίσματα ερευνών σχετικών με τη γλωσσομάθεια σε πρώιμη παιδική ηλικία. Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας από τόσο νωρίς μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα, αρκεί η διδασκαλία να αντιμετωπίζεται σαν παιχνίδι και να είναι προσαρμοσμένη στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των μαθητών αυτής της ηλικίας.