Το σχολείο μας, 1ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου, κατά τον Απρίλιο του σχολικού έτους 2004-2005, συμμετείχε στην επίσκεψη στην πόλη Targoviste στη Ρουμανία.
Κατά το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ και ΜΑΡΤΙΟ του 2005 πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες εργασίες: Οι καθηγητές μαζί με τους μαθητές του προγράμματος, προετοίμασαν τα παρακάτω: α) παρουσίαση για την πόλη, την περιοχή του Ωραιοκάστρου και το σχολείο, β) παρουσίαση σχετική με ένα θέμα πολιτισμού (για την Ελλάδα το θέμα που επιλέχθηκε ήταν το ‘Αρχαίο Θέατρο’), γ) παρουσίαση από πολιτιστική και περιβαλλοντική άποψη ενός ανοιχτού χώρου. Το σχολείο μας επέλεξε να μελετήσει την Αψίδα του Γαλέριου (Καμάρα) στη Θεσσαλονίκη. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Καμάρα, όπου οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές παρατήρησαν το μνημείο και επισκέφθηκαν και τον περιβάλλοντα χώρο (ανάκτορο του Γαλέριου και Ροτόντα). Επίσης προετοιμάστηκαν τα περιβαλλοντικά εργαστήρια που θα παρουσιάζονταν στη Ρουμανία με θέμα τις ‘Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας’.
Η επίσκεψή μας στη Ρουμανία πραγματοποιήθηκε από τις 7 – 11/4/2005. Ταξίδεψαν επτά (7) μαθητές (Ταταβέλη Φρειδερίκη, Ζηκοπούλου Αναστασία, Χρηστάκη Ιωάννα, Δήμου Στράτος, Πολάτογλου Μιχαέλα, Οκέκε Αικατερίνη της Τρίτης Τάξης και Σέττας Νικόλαος της Βευτέρας Τάξης) και τρεις (3) καθηγητές (ο Διευθυντής κ. Φυλλαρίσης και οι κ. Μιχαηλίδου και Στεργιάδου) στην πόλη Targoviste της Ρουμανίας.
Οι δραστηριότητες της επίσκεψης συνοψίζονται παρακάτω:
Πέμπτη 07/04/2005 |
|
||||||||||
Παρασκευή 08/04/2005 |
|
||||||||||
Σάββατο 09/04/2005 |
|
||||||||||
Κυριακή 10/04/2004 |
|
||||||||||
Δευτέρα 11/04/2005 |
|
Η συνεργασία με τα εταιρικά σχολεία θα συνεχιστεί με τους παρακάτω στόχους:
Α) Τη συνέχιση και ενδυνάμωση της επικοινωνίας των μαθητών των συμμετεχόντων σχολείων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και forum συζήτησης.
Β) Την ανάθεση εργασιών στους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές, με την καθοδήγηση και των καθηγητών σχετικά με τα παρακάτω θέματα: α) τη δημιουργία κοινού δικτυακού τόπου για το πρόγραμμα, β) τη δημιουργία ενός banner με σκοπό την προβολή στο διαδίκτυο του προγράμματος, γ) τη δημιουργία ενός πολύγλωσσου γλωσσάριου.
Γ) Τη συνεχή επικοινωνία μεταξύ των συμμετεχόντων καθηγητών με σκοπό την παρακολούθηση των εργασιών, την εξαγωγή συμπερασμάτων και την κατάστρωση των περαιτέρω εργασιών.
Δ) Τη δημιουργία πλάνου αξιολόγησης των δραστηριοτήτων (σχετικά με την ανταπόκριση των μαθητών στην επικοινωνία, τη συμμετοχή σε εργασίες, κ.τ.λ.). Το πλάνο αξιολόγησης θα περιλαμβάνει και την τελική αξιολόγηση του σχεδίου, μια που η επόμενη χρονιά είναι και η τελευταία.