3oς Νόμος Νεύτωνα

Ερωτήσεις τύπου Σωστού -Λάθους
Δημιουργία : Περιβολάρης Ανδρέας ΠΕ04

  
Επέλεξε από το πτυσσόμενο μενού που είναι δίπλα σε κάθε ερώτηση ,εάν η πρόταση που δίνεται είναι Σωστή ή Λάθος.
Μπορείς να ελέγξεις κάθε απάντησή σου πατώντας το ΄΄Έλεγχος απαντήσεων΄΄ .
Αν θέλεις όμως μπορείς να κάνεις τον έλεγχο μετά το τέλος όλων των ερωτήσεων
και αφού επιλέξεις ΄΄Έλεγχος απαντήσεων΄΄ .
Σου δίνεται το ποσοστό επιτυχίας και σε όποιες ερωτήσεις δεν έχεις απαντήσει σωστά παραμένει το πτυσόμενο μενού για να δείς τα λάθη σου.
Κάθε φορά που θα ξεκινάς από την αρχή τις ερωτήσεις θα γίνεται ανακατανομή αυτών.
Η δράση και η αντίδραση έχουν ίδια μέτρα.
Η δράση και η αντίδραση αλληλοεξουδετερώνονται.
Η δράση και η αντίδραση έχουν τα ίδια μέτρα μόνο για τα σώματα που ισορροπούν.
Η δράση είναι μεγαλύτερη από την αντίδραση.
Δεν έχουν όλες οι δράσεις αντιδράσεις , γι αυτό τα σώματα κινούνται.
Ένας γίγαντας και ένας νάνος κρατάνε τις δύο άκρες ενός σχοινιού και τραβούν ο ένας τον άλλο. Τότε οι δυνάμεις που ασκεί ο ένας στον άλλο είναι ίσου μέτρου πάντα.
Ένας μαγνήτης τοποθετείται κοντά σε ένα σιδερένιο καρφί. Οι δυνάμεις του καρφιού στο μαγνήτη και του μαγνήτη στο καρφί αλληλοαναιρούνται.
Ένας μαγνήτης τοποθετείται κοντά σε ένα σιδερένιο καρφί.Ο μαγνήτης ασκεί δύναμη στο καρφί και το καρφί ασκεί δύναμη στο μαγνήτη ίσου μέτρου και αντίθετης κατεύθυνσης.
Όταν χτυπάτε μια μπάλα του βόλλευ με τα χέρια σας ασκείται δύναμη ,από τη μπάλα σττα χέρια μας αλλά και από τα χέρια μας στη μπάλα.
Όταν χτυπάτε μια μπάλα του βόλλευ με τα χέρια σας ασκείται δύναμη ,μόνο από τα χέρια μας στην μπάλα.
Ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα ισχύει μόνο για σώματα που είναι ακίνητα
Ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.
Ένα μήλο βάρους 2,5 Ν πέφτει από ένα δέντρο. Τότε η δύναμη που ασκεί το πορτοκάλι στη Γη έχει τιμή μεγαλύτερη από 2,5 Ν.
Δυο μαγνήτες με μάζες m1 και m2 βρίσκονται στην επιφάνεια της Γης και έλκονται μεταξύ τους με δύναμη F.
Αν τα δυο σώματα μεταφερθούν στην επιφάνεια της Σελήνης χωρίς να αλλάξει η μεταξύ τους απόσταση, η δύναμη με την οποία θα έλκονται θα είναι ίδια με αυτή στην επιφάνεια της Γης
Ένας μαθητής κάθεται στο καρεκλάκι της τάξης του. Η αντίδραση της δύναμης που ασκείται στο μαθητή από το καρεκλάκι είναι η δύναμη που ασκείται στο έδαφος.
Δυο παιδιά είναι αρχικά ακίνητα στην παγωμένη επιφάνεια μιας λίμνης όπου δεν αναπτύσσονται δυνάμεις τριβής. Το παιδί Α έχει μεγαλύτερη μάζα από το Β. Κάποια στιγμή το παιδί Α αρχίζει να τραβά με ένα σχοινί το παιδι Β, ασκώντας σ’ αυτό σταθερή δύναμη.
Τότε τα δυο παιδιά δέχονται κάθε χρονική στιγμή την ίδια σε μέτρο δύναμη.