GNU nano 2.2.6 New Buffer Modified
Προαπαιτούμενα: Περιβάλλον προγραμματισμού html5,js.
Ασκηση 1: Κατωφορτώστε στον ΗΥ σας το aptana studio και εγκαταστήστετο σε windowsxp ή windows7 ή linux.
Άσκηση 2: Κατωφορτώστε την μηχανή δημιουργίας html5 παιχνιδιών enchant.js
Η FMSLogo βασίζεται στην UCBLogo .Έχει ποιό φιλικό περιβάλλον από την UCBLogo , διατείθετε με ελεύθερη άδεια χρήσης και άρα είναι ελεύθερο λογισμικό αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει υλοποίηση για Linux εκτός αν χρησιμοποιήστε το πρόγραμμα εξομοίωσης Wine.
Δημιουργήστε την πρώτη σας διαδικασία:
to χαιρετισμός :άτομο
print sentence "Γειά,σου thing "άτομο
print [Χάρηκα για τη γνωριμία]
end
Αν τυχών κάναμε λάθος και θέλουμε να κάνουμε αλλαγές και να επεξεργαστοούμε μια συνάρτηση που έχουμε ορίσει ήδη χρησιμοποιούμε την εντολή edit,
EDIT "όνομαΣυνάρτησης
H FSMLogo δεν παρέχει άμμεσα πληροφορία "πλαισίου εργασίας" . Δηλαδή δεν έχουμε άμμεσα την πληροφορία ποιές από τις συναρτήσεις , μεταβλητές κτλ μας είναι διαθέσιμες.
Αυτές τις πληροφορίες μπορούμε να τις μάθουμε με τις εντολές:
Σκέψεις σχετικά με τη χρησιμότητα περιβάλλοντων οπτικού προγραμματισμού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στα θετικά του οπτικού προγραμματισμού είναι ότι μειώνεται η προσοχή και το mind share που καταναλώνεται στην τήρηση της ορθογραφίας και του συντακτικού. Πχ σκεφτείται πόσο κουραστικό είναι να πρέπει τα ταιριάζεται παρενθέσεις , εισαγωγικά, να τερματίζεται εντολές με κάποιο άλλο χαρακτήρα πχ ';' κτλ. Βεβαια σε σύγχρονα περιβάλλοντα ανάπτυξης λογισμικού υπάρχουν λειτουργίες αυτόματης συμπλήρωσης και διόρθωσης τέτοιων λαθώς και μη ισορροπημένων παρενθέσεων, όμως αυτό δεν συμβαίνει με εκπαιδευτικά περιβάλοντα! (όχι από΄σο ξέρω τουλάχιστον) .Οπότε κατά μια έννοια τα περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού όπως το Scratch έρχονται να καλύψουν ένα κενό προσθέτοντας επιπλέον και ένα οπτικό στοιχείο που ξεκουράζει το μυαλό του μαθητή και του επιτρέπει να συγκεντρωθεί στο αποτέλεσμα του αλγορίθμου πιότερο από το μέσο έκφρασης που χρησιμοποιεί.
Το ξέρατε ότι το όνομα της Logo προέρχεται από την ελληνική λέξη Λόγος. Με αυτή τους την επιλογή οι δημιουργοί της ήθελαν να τονίσουν τη δυνατότητα επεργξασίας προτάσεων και λέξεων σε αντιδιαστολή με την επεξεργασία μόνο αριθμών.
Σελίδα 2 από 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras ornare mattis nunc. Mauris venenatis, pede sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue.
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras ornare mattis nunc. Mauris venenatis, pede sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue.
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras ornare mattis nunc. Mauris venenatis, pede sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue. sed aliquet vehicula, lectus tellus.
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras ornare mattis nunc. Mauris venenatis, pede sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue. sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue. ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras ornare mattis nunc. Mauris venenatis, pede sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue. sed aliquet vehicula, lectus tellus pulvinar neque, non cursus sem nisi vel augue.