Home Page Beez5
Δημιουργία web-game
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγραμματισμός
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 08 Οκτωβρίου 2013 22:10
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 270
GNU nano 2.2.6 New Buffer Modified
Προαπαιτούμενα: Περιβάλλον προγραμματισμού html5,js.
Ασκηση 1: Κατωφορτώστε στον ΗΥ σας το aptana studio και εγκαταστήστετο σε windowsxp ή windows7 ή linux.
Άσκηση 2: Κατωφορτώστε την μηχανή δημιουργίας html5 παιχνιδιών enchant.js
Σημειώσεις πάνω στην FMSLogo
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγραμματισμός
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013 06:55
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 382
Η FMSLogo βασίζεται στην UCBLogo .Έχει ποιό φιλικό περιβάλλον από την UCBLogo , διατείθετε με ελεύθερη άδεια χρήσης και άρα είναι ελεύθερο λογισμικό αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει υλοποίηση για Linux εκτός αν χρησιμοποιήστε το πρόγραμμα εξομοίωσης Wine.
Δημιουργήστε την πρώτη σας διαδικασία:
to χαιρετισμός :άτομο
print sentence "Γειά,σου thing "άτομο
print [Χάρηκα για τη γνωριμία]
end
Αν τυχών κάναμε λάθος και θέλουμε να κάνουμε αλλαγές και να επεξεργαστοούμε μια συνάρτηση που έχουμε ορίσει ήδη χρησιμοποιούμε την εντολή edit,
EDIT "όνομαΣυνάρτησης
H FSMLogo δεν παρέχει άμμεσα πληροφορία "πλαισίου εργασίας" . Δηλαδή δεν έχουμε άμμεσα την πληροφορία ποιές από τις συναρτήσεις , μεταβλητές κτλ μας είναι διαθέσιμες.
Αυτές τις πληροφορίες μπορούμε να τις μάθουμε με τις εντολές:
- contents : δίνει σαν έξοδο μια λίστα που περιέχει τρεις λίστες που περιέχουν τα ονόματα των ορισμένων διαδικασιών, μεταβλητών και λίστα ιδιοτήτων. Χρησιμοποιούμε με την εντολή show. Πχ show contents
- procedures : δίνει σαν έξοδο μια λίστα που περιέχει όλες τις μη-θαμένες διαδικασίες του χώρου εργασίας.
- names: δίνει σαν έξοδο μια λίστα που περιέχει όλα τα μη-θαμένα ονόματα του χώρου εργασίας
- plists: δίνει σαν έξοδο μια λίστα που περιέχει όλες τις μη-θαμένες λίστες ιδιοτήτων του χώρου εργασίας.
- namelist: δίνει σαν έξοδο μια λίστα που περιέχει όλα τα μη-θαμένα ονόματα του χώρου εργασίας
Οπτικός προγραμματισμός στην εκπαίδευση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγραμματισμός
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013 11:54
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 250
Σκέψεις σχετικά με τη χρησιμότητα περιβάλλοντων οπτικού προγραμματισμού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στα θετικά του οπτικού προγραμματισμού είναι ότι μειώνεται η προσοχή και το mind share που καταναλώνεται στην τήρηση της ορθογραφίας και του συντακτικού. Πχ σκεφτείται πόσο κουραστικό είναι να πρέπει τα ταιριάζεται παρενθέσεις , εισαγωγικά, να τερματίζεται εντολές με κάποιο άλλο χαρακτήρα πχ ';' κτλ. Βεβαια σε σύγχρονα περιβάλλοντα ανάπτυξης λογισμικού υπάρχουν λειτουργίες αυτόματης συμπλήρωσης και διόρθωσης τέτοιων λαθώς και μη ισορροπημένων παρενθέσεων, όμως αυτό δεν συμβαίνει με εκπαιδευτικά περιβάλοντα! (όχι από΄σο ξέρω τουλάχιστον) .Οπότε κατά μια έννοια τα περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού όπως το Scratch έρχονται να καλύψουν ένα κενό προσθέτοντας επιπλέον και ένα οπτικό στοιχείο που ξεκουράζει το μυαλό του μαθητή και του επιτρέπει να συγκεντρωθεί στο αποτέλεσμα του αλγορίθμου πιότερο από το μέσο έκφρασης που χρησιμοποιεί.
Σημειώσεις πάνω στη Logo
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγραμματισμός
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013 10:49
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 325
Σημειώσεις στο συντακτικό της Berkeley Logo (UCB Logo) .
Το ξέρατε ότι το όνομα της Logo προέρχεται από την ελληνική λέξη Λόγος. Με αυτή τους την επιλογή οι δημιουργοί της ήθελαν να τονίσουν τη δυνατότητα επεργξασίας προτάσεων και λέξεων σε αντιδιαστολή με την επεξεργασία μόνο αριθμών.
Σελίδα 2 από 2
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- Επόμενο
- Τέλος

