Επεξεργασία
Κειμένου
Παραδείγματα Ερωτήσεων
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 1
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Εύκολη | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | να εφαρμόσετε στη λέξη "προσωπικότητα" στην πρώτη γραμμή της 2ης παραγράφου το στυλ έντονα (bold) | |
Αρχείο Εργασίας: | ||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του. Ως βιωµατική διδασκαλία ορίζουµε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των µελών της οµάδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυναµικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησιµοποιήσει ο εκπαιδευόµενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελµατική του. |
||
|
||
Απάντηση | ||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του. Ως βιωµατική διδασκαλία ορίζουµε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των µελών της οµάδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυναµικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησιµοποιήσει ο εκπαιδευόµενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελµατική του. |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 2
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Εύκολη | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | Να εισάγετε από τη συλλογή έτοιμων (clipart) μια εικόνα (π.χ. την 1η εικόνα (βιβλία) από την κατηγορία εκπαίδευση) στη 2η γραμμή του εγγράφου δηλαδή ανάμεσα στον τίτλο και στην 1η παράγραφο | |
Αρχείο Εργασίας: | ||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του. Ως βιωµατική διδασκαλία ορίζουµε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των µελών της οµάδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυναµικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησιµοποιήσει ο εκπαιδευόµενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελµατική του. |
||
|
||
Απάντηση: | ||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ![]() Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του. Ως βιωµατική διδασκαλία ορίζουµε την ενεργοποίηση της σχέσης και της αλληλεπίδρασης των µελών της οµάδας, η οποία αναδεικνύει το ανθρώπινο δυναµικό και τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Στόχος της είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η βελτίωση ικανοτήτων που θα χρησιµοποιήσει ο εκπαιδευόµενος αρχικά στην προσωπική του ζωή και στη συνέχεια στην επαγγελµατική του. |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 3
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | ||
Βαθμός Δυσκολίας: | Μέτρια | ||
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | ||
Εκφώνηση: | Να υπογραμμίσετε όλες τις λέξεις που βρίσκονται μέσα στην παρένθεση της 1ης παραγράφου χρησιμοποιώντας το στυλ υπογράμμισης Μόνο λέξεις (Words only) | ||
Αρχείο Εργασίας: | |||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του.
|
|||
|
|||
Αρχείο Απάντησης: | |||
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Στον τοµέα της εκπαίδευσης πρωταρχικό ρόλο παίζει η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού (μεταδοτικότητα, επικοινωνία, διαίσθηση, ρυθµός, διδασκαλίας, ευαισθησία στα εξωτερικά µηνύµατα, γλώσσα σώµατος, διάθεση κτλ.) και όχι µόνο οι γνώσεις του.
|
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 4
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Μέτρια | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | Να αφαιρέσετε την αρίθμηση από τις αριθμημένες παραγράφους, ώστε οι παράγραφοι να μην έχουν ούτε αρίθμηση, ούτε κουκίδες | |
Αρχείο Εργασίας: | ||
Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Το εκπαιδευτικό λογισμικό ως προς τη χρήση του στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να ταξινομηθεί σε: 1. Λογισμικό εκγύμνασης2. Λογισμικό παρουσίασης 3. Λογισμικό προσομοίωσης 4. Λογισμικό επίλυσης προβλήματος 5. Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας 6. Εκπαιδευτικά παιχνίδια Στη συνέχεια αναφέρονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από κάθε κατηγορία. |
||
|
||
Αρχείο Απάντησης: | ||
Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Το εκπαιδευτικό λογισμικό ως προς τη χρήση του στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να ταξινομηθεί σε: Λογισμικό εκγύμνασηςΛογισμικό παρουσίασης Λογισμικό προσομοίωσης Λογισμικό επίλυσης προβλήματος Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας Εκπαιδευτικά παιχνίδια Στη συνέχεια αναφέρονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από κάθε κατηγορία. |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 5
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Δύσκολη | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | Να συμπληρώσετε τη φράση «Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ:» πληκτρολογώντας στην αγγλική γλώσσα τον τύπο Η2Ο | |
Αρχείο Εργασίας: | ||
Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ: |
||
|
||
Αρχείο Απάντησης: | ||
Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ: Η2Ο |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 6
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Πολύ Δύσκολη | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | α) να τοποθετήσετε το δένδρο μέσα στο κέντρο του κύκλου,
β) να ομαδοποιήσετε τα δύο αντικείμενα σε ένα και γ) να γεμίσετε το ομαδοποιημένο αντικείμενο με χρώμα ανοικτό πράσινο. |
|
Αρχείο Εργασίας: | ||
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ ![]() ![]() |
||
|
||
Αρχείο Απάντησης: | ||
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ ![]() |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 7
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | |
Βαθμός Δυσκολίας: | Μέτρια | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | |
Εκφώνηση: | Στη δεύτερη γραμμή του αρχείου και πριν από τη λέξη: Επιμόρφωσης, να εισάγετε τη λέξη: Επιτροπή, έτσι ώστε συνολικά να εμφανίζεται: Επιτροπή Επιμόρφωσης και στη συνέχεια να κάνετε ορθογραφικό έλεγχο και διόρθωση. | |
Αρχείο Εργασίας: | ||
Κοινωνία της Πληροφορίας
Έργο: Επιμόρφωση των εκπεδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Στο πλαίσιο του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας", το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρεί στην υλοποίηση του έργου: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» το οποίο είναι ενταγμένο στο Μέτρο 1.2 του Άξονα "Παιδεία και Πολιτισμός" και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόρους. |
||
|
||
Αρχείο Απάντησης: | ||
Κοινωνία της Πληροφορίας
Έργο: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Στο πλαίσιο του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας", το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρεί στην υλοποίηση του έργου: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» το οποίο είναι ενταγμένο στο Μέτρο 1.2 του Άξονα "Παιδεία και Πολιτισμός" και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόρους. |
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 8
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμός Δυσκολίας: | Μέτρια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εκφώνηση: | Να επιλέξετε την 1η στήλη (Α/Α) του πίνακα και να στοιχίσετε το περιεχόμενο της στο κέντρο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αρχείο Εργασίας: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αρχείο Απάντησης: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 9
Είδος: | Ερώτηση Εφαρμογής | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμός Δυσκολίας: | Μέτρια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Γνωστικό Αντικείμενο: | Επεξεργασία Κειμένου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Εκφώνηση: | Να αποθηκεύσετε το ανοικτό έγγραφο στο φάκελο C:\ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ\ΕΝΤΥΠΑ με όνομα: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αρχείο Εργασίας: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Οι διεθνείς εξελίξεις στον οικονοµικό, τεχνολογικό, κοινωνικό και πολιτισµικό τοµέα, καθιστούν αναγκαία την απόκτηση, από ολοένα περισσότερους πολίτες, γνώσεων και ικανοτήτων που να είναι εύκολα ανανεώσιµες, προσαρµόσιµες και µεταφέρσιµες σε διάφορες θέσεις εργασίας. Η κυριότερη αιτία αυτού του φαινοµένου είναι οι ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται στις µορφές παραγωγής και εργασίας, κυρίως λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων. Σήµερα, είναι ελάχιστοι οι εργαζόµενοι που απαιτείται να επιτελούν εξειδικευµένα καθήκοντα ή να χειρίζονται επαναλαµβανόµενες διαδικασίες.
Καθώς προχωρούµε στην εποχή της γνώσης, αλλάζουν οι απόψεις µας σχετικά µε το
τι είναι εκπαίδευση, πού και πώς παρέχεται και ποιους στόχους επιδιώκει.
|