Ο καθεδρικός Ναός της Κολωνίας

Ο Ντομ ή Καθεδρικός Ναός της Κολωνίας (γερμ. Kölner Dom), είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο φημισμένα οικοδομήματα γοτθικού ρυθμού παγκοσμίως. Είναι ρωμαιοκαθολικός ναός με άγιο προστάτη τον Απόστολο Πέτρο. Το 1996 ανακηρύχθηκε από την UNESCO σε Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

Kölner Dom

Έχει ύψος 157,38 μέτρα και είναι ο δεύτερος υψηλότερος ναός της Γερμανίας μετά τον καθεδρικό ναό του Ουλμ (161,53 μέτρα) και ο τρίτος παγκοσμίως. Μέχρι το 1884 ήταν το υψηλότερο κτίριο του κόσμου. Η τεράστια επιφάνεια της δυτικής πρόσοψης έχει, μαζί με τους δύο πύργους, εμβαδόν 7100 τ.μ. και είναι μέχρι σήμερα αξεπέραστη. Βρίσκεται σε απόσταση μόλις 200 μέτρων από τον Ρήνο, στο βόρειο τμήμα των πρώην ρωμαϊκών τειχών της πόλης, δίπλα στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Κολωνίας, το Μουσείο Λούντβιχ και το Ρωμαιογερμανικό Μουσείο. Είναι εξ άλλου το μεγαλύτερο αξιοθέατο της Γερμανίας. Το 2001 τον επισκέφθηκαν πέντε εκατομμύρια, ενώ το 2004 πάνω από έξι εκατομμύρια επισκέπτες απ΄όλο τον κόσμο, περίπου 20.000 ημερησίως.

Η ιστορία του καθεδρικού ναού (στα γερμανικά)

Δοκιμαστικό άρθρο

Η παιδεία μας συνεχίζει να εστιάζει την προσοχή της στις ακαδημαϊκές δεξιότητες, παρόλο που η υψηλή νοητική νοημοσύνη δεν εγγυάται ούτε την ευδαιμονία, ούτε την ευτυχία στη ζωή και αγνοεί όλα όσα έχουν σχέση με το προσωπικό πεπρωμένο και με την ατομική πορεία ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που παράγει (Goleman D., 1998). Καταγράφεται όμως συχνά ότι το πεδίο στο οποίο ο σημερινός δάσκαλος χρειάζεται σημαντική υποστήριξη είναι η συναισθηματική και ψυχολογική του σφαίρα. Στις μέρες μας συζητιέται πλέον και στη χώρα μας το φαινόμενο της ψυχικής κόπωσης του δασκάλου (teacher stress) που οφείλεται  κυρίως στο αίσθημα  εγκατάλειψής του από την πολιτεία (Neave G., 1998). Επίσης, το χρόνιο άγχος θεωρείται ότι οδηγεί σε καταστάσεις που χρήζουν ειδικής αντιμετώπισης όπως συμβαίνει στην περίπτωση του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) που φαίνεται να επηρεάζει ιδιαίτερα τους επαγγελματίες των χώρων της Παιδείας και της Υγείας (Αβεντισιάν-Παγοροπούλου και λοιποί, 2001). Κατά Huberman το 20 % των ατόμων που έχουν επαγγέλματα τα οποία βασίζονται στις ανθρώπινες σχέσεις υφίστανται την «εξάντληση» burnout. Πολλές έρευνες επίσης, μιλούν για τις φάσεις από τις οποίες περνάει ο δάσκαλος (άγχος,εξάντληση burnout, ρουτίνα).

Διαβάστε περισσότερα: Ο δάσκαλος ως πρόσωπο – iPaideia.grhttps://www.ipaideia.gr/paidagogika-themata/o-daskalos-os-prosopo

  • άγχος
  • εξάντληση
  • ρουτίνα

Διαβάστε παρακάτω…

Διαβάστε περισσότερα: Ο δάσκαλος ως πρόσωπο – iPaideia.gr

Καλημέρα κόσμε!

Καλώς ήλθατε στο WordPress. Αυτή είναι η πρώτη σας άρθρο (post). Επεξεργαστείτε το ή διαγράψτε το και στη συνέχεια ξεκινήστε να γράφετε.