ΗΜΕΡΙΔΑ

«ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ»

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 1ου-2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ (ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΗΡΩΩΝ 2, ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ)

 Α΄ Κύκλος Εισηγhσεων: «μαθησιακεσ δυσκολιεσ στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση»

 Εισηγήτρια: Κ. Ζαφειριάδου (Φιλόλογος 3ου Γυμνασίου Λαγκαδά)

 Τίτλος Εισήγησης: "Μαθησιακές δυσκολίες: ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών τεχνικών και στρατηγικών μάθησης στην εκπαιδευτική καθημερινότητα".

 Περίληψη Εισήγησης  

Οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν την πολυπληθέστερη κατηγορία ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και απασχολούν σήμερα σημαντικό αριθμό μαθητών, γονέων αλλά και εκπαιδευτικών. Η διαχείριση των δυσκολιών αυτών -αλλά και των προβλημάτων που απορρέουν από αυτές-  χρήζει ειδικής στήριξης, ιδιαίτερα στην περίοδο της εφηβείας, όταν ο έφηβος μαθητής με μαθησιακά προβλήματα,  αλλά και κάθε μαθητής «χτίζει» την αυτοεκτίμησή του και τη μελλοντική του εικόνα. Η παρούσα εισήγηση προτείνει τη χρήση καθημερινών απλών τεχνικών διδασκαλίας (παιχνίδι ρόλων, καταιγισμός ιδεών, «αστέρι»-χρήση διαγραμμάτων, εργασία σε ομάδες) ως όπλο για την αντιμετώπιση των  Μαθησιακών Δυσκολιών στο σχολικό πλαίσιο, ως όπλο στο μέλημά μας για ένα σχολείο προσβάσιμο σε όλους.

  HOME PAGE