«ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ»

 ΗΜΕΡΙΔΑ

 ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΟΥ ΣΟΥΖΑΝΑ

Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής – Μαθησιακών Δυσκολιών

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Αργοναυτών & Φιλελλήνων

Βόλος 38221

Τηλ. 24210-74872

e-mail: spadel@uth.gr

 ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

 «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ»

 ΠΕΡΙΛΗΨΗ

 Οι Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν μεγάλο αριθμό μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών και ερευνητών, αποτελούν την πολυπληθέστερη κατηγορία ειδικών αναγκών και παραμένουν μέχρι σήμερα χώρος διαρκούς παρερμηνείας. 

Παράλληλα, στην ερευνητική βιβλιογραφία τεκμηριώνεται σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών προσεγγίσεων και διδακτικών μεθόδων, που μπορούν να στηρίξουν τόσο τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες όσο και τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς στο σύνθετο έργο που αναλαμβάνουν.

Αξιοποιώντας αυτήν την ερευνητική τεκμηρίωση, στόχος σε αυτή την εισήγηση είναι: α) να αποσαφηνισθεί το περιεχόμενο των Μαθησιακών Δυσκολιών μέσα από την παρουσίαση παραδοσιακών και σύγχρονων προσεγγίσεων στη διάγνωση

β) να αναδειχθεί η πολυπαραγοντική και πολυδιάστατη φύση των Μαθησιακών Δυσκολιών και

γ) να παρουσιασθούν προτάσεις για την άμεση βελτίωση της παρεχόμενης διδασκαλίας στους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.

BACK