«ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ »

 ΗΜΕΡΙΔΑ

 ΕΙΣΗΓΉΤΡΙΑ: στογιαννιδου αριαδνη

Κλινική και Σχολική Ψυχολόγος

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Ψυχολογίας ΑΠΘ

 ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

 «Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ»

 Περίληψη εισήγησης

 Θα περιγραφούν σύντομα βασικές δεξιότητες προετοιμασίας για τις σχολικές απαιτήσεις, οι οποίες συνδέονται με τη βελτίωση της σχολικής επίδοσης. Πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην ΑΥΤΌ-ΡΥΘΜΙΣΗ (=Δυνατότητα για προσωπικό προγραμματισμό του τρόπου μελέτης και αξιολόγηση του αποτελέσματος), στη ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ (=Ισορροπημένη κατανομή δραστηριοτήτων) και στα ΚΙΝΗΤΡΑ (=Επιθυμία και ενεργοποίηση για την επίτευξη στόχων).  Θα συζητηθεί ο ρόλος των δεξιοτήτων αυτών στην αναπλήρωση δυσκολιών επίδοσης που απορρέουν από ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Στο κύριο μέρος της  εισήγησης θα προταθούν τρόποι βελτίωσης των δεξιοτήτων, κυρίως μέσα από ένα μοντέλο προώθησης της συνεργασίας εκπαιδευτικών και οικογένειας.

BACK