Η ρύπανση του αέρα

Εκτύπωση

Τελευταία Ενημέρωση (Τετάρτη, 05 Φεβρουάριος 2014 08:00) Τετάρτη, 20 Φεβρουάριος 2013 10:03

Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μας


Κόβουμε δύο άσπρα χαρτόνια με μήκος 20 εκ. και πλάτος 15 εκ.

Καλύπτουμε μία γωνία της λευκής επιφάνειας με ένα χαρτί, που το συγκρατούμε με δύο συνδετήρες.

Αλείφουμε την υπόλοιπη επιφάνεια του χαρτονιού με βαζελίνη.


Η ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μαςΗ ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μας

 

Η ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μαςΗ ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μας

 

Αποφασίζουμε τα σημεία που θα τοποθετήσουμε τα χαρτόνια σε διάφορους χώρους του σχολείου μας.

 

Γυμναστήριο Η ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μαςΔιάδρομοςΗ ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μας

 

Η ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μαςΗ ρύπανση του αέρα Μελέτη Δ τάξης, δραστηριότητες στη Μελέτη, Διαμαντής Χαράλαμπος, 3 δημοτικό σχολείο Φερών Ερευνούμε πόσο καθαρός είναι ο αέρας σε διάφορους χώρους του σχολείου μας

 

Στη συνέχεια θεωρήσαμε καλό να εκτιμήσουμε σε ποιο χώρο θα παρατηρηθεί η περισσότερη ρύπανση.


1η Ομάδα: <<Στο γυμναστήριο γιατί μερικές φορές τα παιδιά παίζουν στην άμμο και μετά έχουν γυμναστική και έτσι όπως τρέχουν τα πόδια τους τινάζονται και η άμμος πέφτει κάτω και την αναπνέουμε>>.


2η Ομάδα: << Πιστεύουμε ότι το μέρος που θα έχει περισσότερη σκόνη θα είναι ο χώρος που κάνουμε προσευχή το πρωί, γιατί μαζεύονται πολλά παιδιά που παίζουν και γιατί είναι το πρώτο μέρος που περνάς όταν μπαίνειςς στο σχολείο που εκεί έχει λάσπες ειδικά όταν έξω βρέχει >>.


3η Ομάδα: << Πιστεύμουμε ότι η περισσότερη σκόνη θα μαζευτεί εκεί που κάνουμε γραμμές επειδή όλα τα παιδιά περνάνε από εκεί τρέχοντας >>.


4η Ομάδα: << Πιστεύουμε ότι η πιο πολύ σκόνη θα είναι στο γυμναστήριο γιατί εκεί πέρα μπαίνουν όλες οι τάξεις και κάνουμε σκόνη >>.


5η Ομάδα: << Πιστεύουμε ότι η περισσότερη σκόνη θα υπάρχει εκεί που κάνουμε γραμμές γιατί συχνά μένουμε μέσα και εκεί τα πιο πολλά παιδιά τρέχουν και παίζουν >>.


Create your free online surveys with SurveyMonkey, the world's leading questionnaire tool.