Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα - προγραμματισμός
Δείξε όλες τις ερωτήσεις
<=
=>
Ένα πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί μόνο με μαθηματικούς υπολογισμούς.
?
Σωστό
?
Λάθος
Τα στάδια επίλυσης ενός προβλήματος είναι:
1) Κατανόηση
2) Επίλυση
3) Ανάλυση
?
Σωστό
?
Λάθος
Πρέπει να καθορίσουμε τα ζητούμενα ενός προβλήματος για να μπορέσουμε να το επιλύσουμε.
?
Σωστό
?
Λάθος
Όλα τα προβλήματα έχουν λύση.
?
Σωστό
?
Λάθος
Ένας σωστός αλγόριθμος πρέπει πάντοτε να "εξασφαλίζει" ότι θα τερματίσει.
?
Σωστό
?
Λάθος
Ένα πρόγραμμα είναι η αποτύπωση ενός αλγόριθμου σε μια γλώσσα προγραμματισμού.
?
Σωστό
?
Λάθος
Ο διερμηνέας ελέγχει όλο το πρόγραμμα για συντακτικά λάθη και μετά το μετατρέπει σε γλώσσα μηχανής.
?
Σωστό
?
Λάθος
Ο μεταφραστής βρίσκει τα λογικά λάθη ενός προγράμματος.
?
Σωστό
?
Λάθος
Ποια από τα παρακάτω θα πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά ενός "καλού" αλγόριθμου;
Σαφήνεια
Πληρότητα
Ακεραιότητα
Διορατικότητα
Εκτελεσιμότητα
Αποτελεσματικότητα
Έλεγχος
Ποια από τα παρακάτω αποτελούν τρόπους περιγραφής ενός αλγόριθμου;
Περιγραφική αναπαράσταση
Λογικό Διάγραμμα
Συμβολική αναπαράσταση
Ψευδογλώσσα
Γλώσσα μηχανής
Έλεγχος
Η γλώσσα που καταλαβαίνει ο υπολογιστής είναι η γλώσσα μηχανής.
?
Σωστό
?
Λάθος
Η εντολή της Logo που δίνει τιμή σε μια μεταβλητή είναι η:
?
δείξε
?
κάνε
?
ανακοίνωση
?
φράση
Στη Logo, η εντολή:
κάνε "χ 2 + 5
θα δώσει στην μεταβλητή χ την τιμή:
?
2
?
2 + 5
?
7
?
25
Στη Logo, η εντολή:
κάνε "χ 2 + 5 * 4
θα δώσει στην μεταβλητή χ την τιμή:
?
22
?
28
?
32
?
29
Στη Logo, η εντολή:
δείξε [4 + 8 / 2]
θα εμφανίσει στην οθόνη του υπολογιστή:
?
6
?
8
?
4 + 8 / 2
?
[4 + 8 / 2]
Στη Logo, οι εντολές:
κάνε "χ 4
κάνε "χ :χ + 2
δείξε (φράση[Η τιμή του χ είναι: ] :χ)
θα εμφανίσουν στην οθόνη του υπολογιστή:
?
Η τιμή του χ είναι :χ
?
Η τιμή του χ είναι: 4
?
Η τιμή του χ είναι: 6
?
Η τιμή του χ είναι :χ + 2
Στη Logo, οι εντολές
στκ
επανάλαβε 3 [μπ 100 δε 120]
θα σχηματίσουν:
?
ισόπλευρο τρίγωνο με γωνίες 120 μοιρών
?
ισόπλευρο τρίγωνο με πλευρές 100 βημάτων
?
ορθογώνιο τρίγωνο με πλευρές 120 βημάτων
?
ισόπλευρο τρίγωνο με γωνίες 100 μοιρών
Ποια από τις παρακάτω εντολές θα σχηματίσει το σχήμα της διπλανής εικόνας;
?
επανάλαβε 6 [μπ 100 δε 60]
?
επανάλαβε 6 [μπ 100 δε 120]
?
επανάλαβε 5 [μπ 100 δε 72]
?
επανάλαβε 6 [μπ 60 δε 100]
Στη Logo, οι εντολές:
κάνε "α 1
επανάλαβε 5 [κάνε "α :α + 1]
δείξε :α
θα εμφανίσουν στην οθόνη:
?
5
?
1
?
6
?
2
Στη Logo, οι εντολές:
κάνε "α 4
κάνε "β :α + 2
ανδιαφορετικά :α < :β [δείξε :α + :β][δείξε :β - :α]
θα εμφανίσουν στην οθόνη:
?
2
?
4
?
6
?
10
Ποια από τις παρακάτω εντολές θα δημιουργήσει το σχήμα της διπλανής εικόνας;
?
επανάλαβε 3 [στκ μπ 10 στα]
?
επανάλαβε 3 [μπ 10 στκ στα]
?
επανάλαβε 3 [στκ μπ 10 στκ πι 10]
?
επανάλαβε 3 [στκ μπ 10 στα μπ 10]
Τι θα εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή μετά την εκτέλεση των εντολών της διπλανής εικόνας;
?
2,75
?
12
?
0,7
?
6
Έχουμε τη διαδικασία της διπλανής εικόνας που δημιουργεί τετράγωνο. Πώς θα την καλέσουμε ώστε να φτιάξει ένα τετράγωνο με πλευρά 60 βήματα;
?
τετράγωνο :60
?
τετράγωνο 60
?
για τετράγωνο :60
?
τετράγωνο :πλευρά 60
OK