Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Η Ανάσταση του Χριστού είναι το πιο αδιαμφισβήτητο γεγονός της παγκόσμιας ιστορίας. Βεβαιώνεται :
Όλοι γνωρίζουν ότι αρκούν ένας ή δύο μάρτυρες για να βεβαιωθεί στα δικαστήρια η διάπραξη ενός γεγονότος. Όμως οι μάρτυρες εμφανίσεων του Αναστηθέντος Χριστού είναι πάνω από 500.
Οι μαθητές μετά την Σταύρωση του Χριστού σκορπίστηκαν τρομαγμένοι και απογοητευμένοι. Τον εγκατέλειψαν και χάθηκαν. Και ξαφνικά οι ίδιοι που τον είχαν εγκαταλείψει κηρύττουν την Ανάσταση χωρίς να νοιάζονται για τις συνέπειες. Πώς ξαφνικά έγιναν τόσο γενναίοι και μαρτύρησαν για τον Χριστό; Ο Θωμάς, ένας άπιστος μαθητής, οκτώ μέρες μετά την Ανάσταση δεν πίστευε ακόμη. Έπρεπε να δει τον Χριστό και να αγγίξει τις πληγές του για να πιστέψει. Ο Παύλος φυλάκιζε και καταδίωκε τους Χριστιανούς, δίνοντας την συγκατάθεσή του για την θανάτωση πολλών απ’ αυτούς. Και ξαφνικά αλλάζει άρδην. Μόνο η εμφάνιση του Αναστηθέντος Χριστού θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοιες μεταστροφές.
Ηγέρθη γαρ ! Ουκ έστιν ώδε !
Οι μάρτυρες της Ανάστασης του Χριστού ήταν τόσο βέβαιοι για το γεγονός της Ανάστασης που υπέστησαν φριχτά βασανιστήρια και θυσίασαν την ζωή τους για να επιβεβαιώσουν αυτό ακριβώς το γεγονός. Πόσοι μάρτυρες στα δικαστήρια θα θυσίαζαν την ζωή τους για να επιβεβαιώσουν το γεγονός που μαρτυρούν; Μάλλον κανένας. Οι απόστολοι, όμως, και οι υπόλοιποι μάρτυρες του γεγονότος της Ανάστασης σφράγισαν την μαρτυρία τους με το αίμα τους. Κανείς δεν πεθαίνει για ένα ψέμα.
Η Καινή Διαθήκη, το μεγαλύτερο μπεστ σέλλερ όλων των εποχών, είναι το εγκυρότερο και αυθεντικότερο κείμενο της Ιστορίας. Η εγκυρότητα των διαφόρων κειμένων κρίνεται από το πλήθος των χειρογράφων αλλά και από την χρονική εγγύτητα μεταξύ της συγγραφής του πρωτοτύπου και της συγγραφής του χρονικά πλησιέστερου αντιγράφου. Η Ιστορία του Θουκυδίδη π.χ. υπάρχει σε εννέα χειρόγραφα που όλα τους χρονολογούνται μετά το 900 μ.Χ., δηλαδή 1300 χρόνια μετά την συγγραφή του πρωτοτύπου. Για την Αγία Γραφή υπάρχουν τουλάχιστον 25.000 χειρόγραφα. Υπάρχουν πολλά χειρόγραφα των 3ου και 4ου αιώνα ενώ αποσπάσματα της Καινής Διαθήκης χρονολογούνται ήδη από τον δεύτερο αιώνα και σύμφωνα με νεότερες ανακαλύψεις του καθηγητή Τίντε και από τον πρώτο αιώνα, δηλαδή τον χρόνο συγγραφής του κειμένου. Κανένα άλλο ιστορικό γεγονός δεν έχει τέτοια υποστήριξη στην χειρόγραφη παράδοση. Είναι ευκολότερο να αμφισβητήσει κανείς τον πελλοπονησιακό πόλεμο ή την ύπαρξη του Μεγάλου Αλεξάνδρου παρά την Ανάσταση του Χριστού. Αλλά και πλήθος άλλο εσωτερικών και εξωτερικών ( αρχαιολογία, γλωσσολογία … ) μαρτυριών αποδεικνύει την εγκυρότητα της Καινής Διαθήκης.
Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε με τις χειρότερες από ανθρώπινη άποψη προϋποθέσεις. Έναν σταυρωμένο ιδρυτή. Μερικούς Ιουδαίους μαθητές. Και ένα ολόκληρο σύστημα εναντίον του ( Ιουδαϊκό Ιερατείο και Ρωμαϊκή εξουσία ). Αν ο Χριστός ήταν ένας απλός άνθρωπος η ομάδα των μαθητών του θα είχε αργά ή γρήγορα διαλυθεί. Άλλωστε ο Χριστιανισμός είναι μια δύσκολη θρησκεία. Μια θρησκεία που διδάσκει την ηθική καθαρότητα και την αυτοθυσία, μια θρησκεία που απαιτεί το μαρτύριο. Και διώχθηκε όσο καμιά άλλη θρησκεία. Εκατομμύρια μάρτυρες έχυσαν το αίμα τους γι’ αυτήν την πίστη. Σύμφωνα με την λογική η θρησκεία αυτή θα έπρεπε να έχει εξαφανιστεί. Όμως, συνέβη το αντίθετο. Σήμερα, ο Χριστιανισμός είναι η πρώτη, αριθμητικά, θρησκεία στον κόσμο. Πώς συνέβη αυτό; Γιατί ακολουθούν οι άνθρωποι κάποιον εσταυρωμένο που τους ζητά να σηκώσουν και αυτοί Σταυρό, να κάνουν θυσίες; Διότι Αυτός που τους ζητά τον Σταυρό δεν είναι άνθρωπος αλλά ΘΕΟΣ. Δεν είναι νεκρός αλλά ΖΕΙ.
Ουκ έστιν ώδε αλλ' ηγέρθη! Ίδε ο τόπος όπου έθηκαν αυτόν!
Ο Simon Greenleaf ( Γκρήνλιφ ) υπήρξε ο ιδρυτής της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και η μεγαλύτερη νομική αυθεντία των Η.Π.Α.. Η ειδίκευσή του ήταν η μελέτη των αποδεικτικών στοιχείων. Του ζητήθηκε να εξετάσει το θέμα του Ιησού και της Ανάστασής του. Μελέτησε μαρτυρίες, εξέτασε όλα τα στοιχεία, απέρριψε κάθε τί μή επιστημονικά αποδεκτό και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, βάσει των αποδεικτικών στοιχείων, η Ανάσταση του Χριστού είναι το πιο αδιαμφισβήτητο γεγονός της παγκόσμιας ιστορίας.
Άπειρα είναι τα παραδείγματα των επιστημόνων που όντες άθεοι ή αγνωστικιστές ξεκίνησαν να ερευνούν την υπόθεση της Ανάστασης του Χριστού με σκοπό να την καταρρίψουν και αντ’ αυτού κατέληξαν να γίνουν πιστοί Χριστιανοί και κήρυκες του ευαγγελίου του. Ο C.S. Lewis, ένας από τους μεγαλύτερους Άγγλους λογοτέχνες, ο Φρανκ Μόρισον ( who mooved the stone ), ο Josh McDowell που αφιέρωσε επτακόσιες εργατοώρες για να αποδείξει ότι η Ανάσταση είναι ένα ψέμα και κατέληξε να κηρύττει την ΑΝΑΣΤΑΣΗ, και πολλοί άλλοι.
Κάθε χρόνο, το Μέγα Σάββατο, περίπου στις μία το μεσημέρι συμβαίνει το θαύμα του Αγίου Φωτός. Με την Θεία Ενέργεια ανάβει η δεσμίδα των τριαντατριών κεριών που κρατά ο Πατριάρχης αλλά και κεριά διαφόρων πιστών που βρίσκονται μέσα ή και έξω από τον Ναό της Αναστάσεως. Ταυτόχρονα εμφανίζονται λάμψεις μέσα στο Ναό, όχι όπως τα φλας των φωτογράφων, που απλώνουν την λάμψη τους σε συγκεκριμένο διάστημα στο χώρο, ούτε πολύ μικρό ούτε πολύ μεγάλο, αλλά λάμψεις που φωτίζουν είτε ολόκληρο τον ναό, είτε πολύ μικρά τμήματα του ναού, λωρίδες επιμήκεις ή τετράγωνα. Συχνά, το Άγιο Φως εμφανίζεται και σαν μια πύρινη σφαίρα που διατρέχει τον ναό και ανάβει τα καντήλια ή τα κεριά των πιστών κάνοντας και μια βουή σαν άνεμος, όπως το Άγιο Πνεύμα την ημέρα της Πεντηκοστής. Υπάρχουν χιλιάδες αυτόπτες μάρτυρες που βεβαιώνουν το θαύμα, αλλά κανένας αυτόπτης μάρτυς που να διεπίστωσε κάποια απάτη. Όσοι αμφισβητούν το θαύμα δεν έχουν πάει καν να εξετάσουν από κοντά το γεγονός, κάτι που είναι τέλεια αντιεπιστημονικό. Για να αμφισβητήσεις κάτι, θα πρέπει πρώτα να το γνωρίσεις, να το εξετάσεις. Τότε θα έχει η άποψή σου ισχύ. Αν δεν ξέρεις, μην μιλάς.
Τί
σημαίνει, όμως,
για εμάς η
Ανάσταση του
Χριστού; Η
Ανάσταση του
Χριστού είναι
ο
προάγγελος
της δικής μας
Ανάστασης.
Όπως
αναστήθηκε ο
Χριστός, έτσι
θα
αναστηθούμε
και εμείς την
Δευτέρα
παρουσία.
Σημαίνει ότι
δεν είμαστε
εγκλωβισμένοι
στα στενά όρια
της φθοράς
και
της γήινης
υπάρξεως.
Είμαστε
ουρανοδρόμοι.
Πορευόμαστε
στον ουρανό.
Δεν είμαστε
ύλη που θα
χαθεί αλλά
είμαστε
πνεύμα με ύλη
που θα
αναστηθεί
άφθαρτη. Και
όσο
ενωνόμαστε με
τον
ΑΝΑΣΤΗΘΕΝΤΑ
ΧΡΙΣΤΟ τόσο
κατακτούμε
την αφθαρσία
και την
αθανασία. Όπως
ο Αγιασμός
που
ευλογείται
από τον Ιερέα
δεν χαλάει
αλλά είναι
άφθαρτος έτσι
και εμείς με
την Θεία
Κοινωνία και
την μετοχή
στον Χριστό
γινόμαστε
άφθαρτοι,
αθάνατοι,
αιώνιοι. Ας
φωνάξουμε
λοιπόν μαζί με
τον Ιερό
Χρυσόστομο.
« Πού
είναι θάνατε η
δύναμή σου; Πού
είναι Άδη η νίκη
σου;
Αναστήθηκε
ο Χριστός και
εσύ έχεις
καταπέσει
ηττημένος ».
Β. Τ.
ΔΕΥΤΕ ΛΑΒΕΤΕ ΦΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΕΣΠΕΡΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟΝ ΩΣ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ !!!