ΚΩστας Ν. ΔΙπλας - Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 Β/θμιας Εκπ/σης - Ιστότοπος στο

 
bullet

Σεμινάριο Μ.Π.Σ της Ερευνητικής Ομάδας Τ.Π.Ε&Εκπαίδευση-ΤΕΕΑΠΗ 2004-
Εικονική Πραγματικότητα/Virtual Reality)

Επικουρικό-διδακτικό/εργαστηριακό έργο (2003-2007): Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η), Παν/μιο Πατρών

 

Διαδραστικά Εικονικά Περιβάλλοντα:

Μαθήματα:
bullet

Εργαστήριο "Εισαγωγή στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών" [eclass Μαθήματος]
bullet

Εργ. Παρουσίαση-1 [pdf]

bullet

Εργ. Παρουσίαση-2 [pdf]
bullet

[Γη&Δορυφόροι] (best with Mozilla & Cortona)

ΕΠ1
(best with ΙΕ&Blaxxun-or BS.7)

 ΕΠ2
(best with ΙΕ-Blaxxun-or BS.7)

Για προβολή X3D/VRML- FREE plug_ins :

bullet

Εργαστήριο "Βασικές Υπηρεσίες & Παιδαγωγικές Χρήσεις Διαδικτύου (aka Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού)" [eclass Μαθήματος]
bullet

Εργ. Παρουσίαση-1 [pdf]

BS.Contact
(
με Avatar)
προτείνεται για IE και Firefox. Νεότερο όλων.
Cortona
(
Χωρίς avatar)
προτείνεται για Mozilla Firefox. Όχι πολυχρησία Εργαστηριακές Δραστηριότητες στην "Εισαγωγή_ΤΠΕ" & "Β.Υ.& Παιδαγωγικές Χρήσεις Διαδικτύου" / E-Learning Platform
(guest access with the code: 1821)
  Blaxxun Contact (με Avatar)
 
προτείνεται για IE και είναι απαραίτητος για πολυχρηστικά VEs

Έγγραφο - Ευρετήριο ερευνητικών άρθρων

 

Mendeley Research Networks

Bibliography manager

 
 

 

 

Κώστας Δίπλας, MSc. Πληροφορικής,
Διπλ.  Μηχανικός ΗΥ & Πληρ/κής,

Καθηγητής Πληροφ. ΠΕ19 Β/θμιας Εκπ/σης

[Προηγούμενο Website]
ως μέλος του Εργαστηρίου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
, (Ακαδ. Έτος 1992-93),
Τομέας Υπολογιστικών Μαθηματικών & Πληροφορικής, Τμήμα Μαθηματικών, Παν/μιο Πατρών,

 

 
 

 

Βιογραφικό

για προβολή .pdf κατεβάστε:

Acrobat 5.0.5 (8.6MB)

ή Adobe Reader - Final version ( >27ΜΒ)

Σύνδεσμοι
bullet download Acrobat Reader 5.0.5
bullet download WinRar 3.42.el
bullet --
bullet Μεταφραστής
bullet Χάρτες online
bullet Δορυφορικές φωτογραφίες Ελλάδας - Ευρώπης. Συνεχής ανανέωση
bullet Ο καιρός στην Πάτρα: Click for Patrai, Greece Forecast
 
 

 
 

 

# Επισκέπτη: