Nutripolis

 

Επιτραπέζιο παιχνίδι υγιεινής διατροφής

 

Οδηγίες χρήσης

 

     Η Nutripolis είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι το οποίο, εκτός από την ψυχαγωγία που προσφέρει, περιέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικές με την υγιεινή διατροφή.

Μπορούν να πάρουν μέρος στο παιχνίδι από 2 έως και 4 άτομα. Ένας από αυτούς (ή κάποιο άλλο άτομο το οποίο δεν είναι παίκτης) είναι ο υπεύθυνος διαχείρισης των χρημάτων και κάποιος άλλος είναι ο υπεύθυνος διαχείρισης των κιλών.

Αρχικά όλοι οι παίκτες τοποθετούν τα πιόνια τους στο τετράγωνο «ΑΡΧΗ». Ο υπεύθυνος διαχείρισης χρημάτων δίνει σε κάθε παίκτη 300 EURO και ο υπεύθυνος διαχείρισης των κιλών δίνει σε κάθε παίκτη 20 κιλά. Ο παίκτης που θα φέρει τη μεγαλύτερη ζαριά, ξεκινά το παιχνίδι. Αν ένας παίκτης ξαναπεράσει από την «ΑΡΧΗ», ακόμη κι αν σταματήσει πάνω στο τετράγωνο «ΑΡΧΗ», δεν ξαναπαίρνει EURO και κιλά.

Όταν ένας παίκτης σταματήσει πάνω σ’ ένα τετράγωνο στο οποίο βρίσκεται κάποιο «κατάστημα» (παντοπωλείο, κρεοπωλείο κ.λ.π.), πληρώνει τα χρήματα που αναγράφονται στο τετράγωνο και χάνει ή κερδίζει κάποια κιλά (όσα αναγράφονται επίσης στο τετράγωνο).

Όταν ένας παίκτης σταματήσει πάνω στο τετράγωνο «Ερωτήσεις» τότε ο επόμενος παίκτης τραβάει την πρώτη (από πάνω) κάρτα ερώτησης και διαβάζει την ερώτηση. Ο παίκτης, του οποίου το πιόνι βρίσκεται πάνω στις «Ερωτήσεις» πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση.

Αν απαντήσει σωστά τότε κερδίζει αυτό που αναγράφεται στην κάρτα της ερώτησης με την ένδειξη

Αν απαντήσει λάθος τότε εκτελεί τις οδηγίες που αναγράφονται στην κάρτα της ερώτησης με την ένδειξη

Όταν ένας παίκτης σταματήσει πάνω στο τετράγωνο «Αποφάσεις» τότε τραβάει την πρώτη (από πάνω) κάρτα απόφασης και εκτελεί την απόφαση αυτή. Η απόφαση μπορεί να του ζητάει να πληρώσει/πάρει κάποια χρήματα, να πάρει/χάσει κάποια κιλά ή να μετακινηθεί σε κάποιο άλλο τετράγωνο (στο οποίο θα πληρώσει τα χρήματα που αναγράφονται και θα χάσει ή θα κερδίσει κάποια κιλά).

 

Νικητής του παιχνιδιού

α) Όταν κάποιος παίκτης χρεοκοπήσει, νικητής του παιχνιδιού είναι ο παίκτης που έχει τα λιγότερα κιλά.

β) Αν ένας παίκτης χάσει όλα τα κιλά του, τότε είναι νικητής του παιχνιδιού.

γ) Εναλλακτικά, μπορείτε να ορίσετε στην αρχή του παιχνιδιού, ένα ορισμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να ολοκληρωθεί το παιχνίδι (πχ. μία ώρα). Στο τέλος του χρονικού διαστήματος, νικητής είναι ο παίκτης με τα λιγότερα κιλά.