Article Index |
---|
Moodle σε Web Server |
Σελίδα2 |
Σελίδα3 |
Σελίδα4 |
Σελίδα5 |
Σελίδα5 |
Σελίδα6 |
Σελίδα7 |
Σελίδα8 |
Σελίδα9 |
All Pages |
Οι εναλλακτικές αντιλήψεις (αναπαραστάσεις, ιδέες, κλπ.) των μαθητών
Από προηγούμενη εμπειρία είναι γνωστό ότι οι μαθητές σε ανάλογα σενάρια δεν ακολουθούν πιστά τα βήματα, με αποτέλεσμα να συναντούν αξεπέραστες δυσκολίες.
Η λύση εν προκειμένω είναι να επανέλθουν σε προηγούμενα βήματα που δεν έδωσαν έμφαση και τους ξέφυγε κάτι, το οποίο δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση της άσκησης-εγκατάστασης.
Μπορεί απλά να γίνεται έλεγχος βημάτων από όλη την ομάδα.
Οργάνωση τάξης
Η οργάνωση της τάξης ώστε να χρησιμοποιηθούν επαρκώς οι ψηφιακοί πόροι είναι η χρήση ομάδων 3-4 μαθητών.
Οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι με τους ψηφιακούς πόρους που θα χρησιμοποιηθούν όσον αφορά τον φυλλομετρητή και γενικά τις εγκαταστάσεις.
Τα προβλήματα που πιθανόν να υπάρξουν εστιάζουν στην προεγκατάσταση που πρέπει να γίνει σε κάθε υπολογιστή της MYSQL, PHP και του APACHE, τα οποία όμως θα είναι προβλήματα για τον εκπαιδευτικό κι όχι για τους μαθητές. Αυτό όλο το πακέτο (για το Linux LAMP) εγκαθίστατε εύκολα με το Xampp ή Easy PHP για Windows αλλά και Linux.
Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές/ θεωρίες μάθησης
Πιθανός «διδακτικός θόρυβος» που μπορεί να προκύψει και να ανατρέψει το «διδακτικού συμβολαίου» στο συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να οφείλεται στην μη καταγραφή και συγκράτηση του ονόματος της ΒΔ που θα δημιουργήσουμε καθώς και στο όνομα και συνθηματικό που θα δηλώσουμε και κατόπιν θα χρειαστούμε για να ολοκληρώσουμε την Ο ρόλος του καθηγητή είναι βοηθητικός και διευκρινιστικός στα βήματα που ακολουθούνται.
Περιγραφή δραστηριοτήτων σεναρίου
Η Εγκατάσταση μίας πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε Web-Server, εννοείται ότι απαιτεί τη χρήση περιβάλλοντος ΤΠΕ.
Το σενάριο αναδεικνύει την ορθολογική χρήση των ΤΠΕ, και το προσδοκώμενο «διδακτικό κέρδος», βεβαίως είναι η δυνατότητα των μαθητών να διδαχθούν και μέσα από το γνώριμο και οικείο περιβάλλον του σπιτιού τους ή του σχολείου τους, με διαφορετικό τρόπο και πολλές δυνατότητες, παιχνίδια, τεστ ή κουίζ μία ενότητα ή το σύνολο ενός μαθήματος.
Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές/ θεωρίες μάθησης
Πιθανός «διδακτικός θόρυβος» που μπορεί να προκύψει και να ανατρέψει το «διδακτικού συμβολαίου» στο συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να οφείλεται στην μη καταγραφή και συγκράτηση του ονόματος της ΒΔ που θα δημιουργήσουμε καθώς και στο όνομα και συνθηματικό που θα δηλώσουμε και κατόπιν θα χρειαστούμε για να ολοκληρώσουμε την Ο ρόλος του καθηγητή είναι βοηθητικός και διευκρινιστικός στα βήματα που ακολουθούνται.