Chris Triantafyllou

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
Home Σενάριο1-moodle
Moodle σε Web Server

Moodle σε Web Server - Σελίδα3

E-mail Εκτύπωση PDF
Article Index
Moodle σε Web Server
Σελίδα2
Σελίδα3
Σελίδα4
Σελίδα5
Σελίδα5
Σελίδα6
Σελίδα7
Σελίδα8
Σελίδα9
All Pages

Οι εναλλακτικές αντιλήψεις (αναπαραστάσεις, ιδέες, κλπ.) των μαθητών

Από προηγούμενη εμπειρία είναι γνωστό ότι οι μαθητές σε ανάλογα σενάρια δεν ακολουθούν πιστά τα βήματα, με αποτέλεσμα να συναντούν αξεπέραστες δυσκολίες.

Η λύση εν προκειμένω είναι να επανέλθουν σε προηγούμενα βήματα που δεν έδωσαν έμφαση και τους ξέφυγε κάτι, το οποίο δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση της άσκησης-εγκατάστασης.

Μπορεί απλά να γίνεται έλεγχος βημάτων από όλη την ομάδα.



Οργάνωση τάξης

Η οργάνωση της τάξης ώστε να χρησιμοποιηθούν επαρκώς οι ψηφιακοί πόροι είναι η χρήση ομάδων 3-4 μαθητών.

Οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι με τους ψηφιακούς πόρους που θα χρησιμοποιηθούν όσον αφορά τον φυλλομετρητή και γενικά τις εγκαταστάσεις.

Τα προβλήματα που πιθανόν να υπάρξουν εστιάζουν στην προεγκατάσταση που πρέπει να γίνει σε κάθε υπολογιστή της MYSQL, PHP και του APACHE, τα οποία όμως θα είναι προβλήματα για τον εκπαιδευτικό κι όχι για τους μαθητές. Αυτό όλο το πακέτο (για το Linux LAMP) εγκαθίστατε εύκολα με το Xampp ή Easy PHP για Windows αλλά και Linux.

Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές/ θεωρίες μάθησης

Πιθανός «διδακτικός θόρυβος» που μπορεί να προκύψει και να ανατρέψει το «διδακτικού συμβολαίου» στο συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να οφείλεται στην μη καταγραφή και συγκράτηση του ονόματος της ΒΔ που θα δημιουργήσουμε καθώς και στο όνομα και συνθηματικό που θα δηλώσουμε και κατόπιν θα χρειαστούμε για να ολοκληρώσουμε την Ο ρόλος του καθηγητή είναι βοηθητικός και διευκρινιστικός στα βήματα που ακολουθούνται.



Περιγραφή δραστηριοτήτων σεναρίου

Η Εγκατάσταση μίας πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης σε Web-Server, εννοείται ότι απαιτεί τη χρήση περιβάλλοντος ΤΠΕ.

Το σενάριο αναδεικνύει την ορθολογική χρήση των ΤΠΕ, και το προσδοκώμενο «διδακτικό κέρδος», βεβαίως είναι η δυνατότητα των μαθητών να διδαχθούν και μέσα από το γνώριμο και οικείο περιβάλλον του σπιτιού τους ή του σχολείου τους, με διαφορετικό τρόπο και πολλές δυνατότητες, παιχνίδια, τεστ ή κουίζ μία ενότητα ή το σύνολο ενός μαθήματος.

 

Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές/ θεωρίες μάθησης

Πιθανός «διδακτικός θόρυβος» που μπορεί να προκύψει και να ανατρέψει το «διδακτικού συμβολαίου» στο συγκεκριμένο σενάριο θα μπορούσε να οφείλεται στην μη καταγραφή και συγκράτηση του ονόματος της ΒΔ που θα δημιουργήσουμε καθώς και στο όνομα και συνθηματικό που θα δηλώσουμε και κατόπιν θα χρειαστούμε για να ολοκληρώσουμε την Ο ρόλος του καθηγητή είναι βοηθητικός και διευκρινιστικός στα βήματα που ακολουθούνται.




Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 07 Μάιος 2012 15:05 )  

Newsflash

The one thing about a Web site, it always changes! Joomla! makes it easy to add Articles, content, images, videos, and more. Site administrators can edit and manage content 'in-context' by clicking the 'Edit' link. Webmasters can also edit content through a graphical Control Panel that gives you complete control over your site.