|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Ενημερωτική Σελίδα των Εκπαιδευτικών |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
μετά την αφυπηρέτηση μου αισθάνομαι την ανάγκη να απευθύνω σε όλους σας
εγκάρδιο χαιρετισμό.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, πέραν της θέσης μου ως εκπαιδευτικού, είχα και την τιμή να περάσω από ορισμένες θέσεις κάποια χρόνια (18 ως Σχολικός Σύμβουλος, 13 ως Αναπλ. Δ/ντής ΠΕΚ, 9 ως Πρόεδρος Βαθμολογικών Κέντρων, 6 ως μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων, 3 ως Δ/ντής ΣΕΚ, 8 ως διδάσκων στη ΣΕΛΕΤΕ, 4 ως διδάσκων στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Πειραιά κ.λπ.) που μου έδωσαν τη δυνατότητα να γνωρίσω πολύ κόσμο και να αποκτήσω αρκετούς εκλεκτούς φίλους. Στις θέσεις που υπηρέτησα προσπαθούσα να εκτελώ τα καθήκοντά μου με ευσυνειδησία και απαλλαγμένος από συντεχνιακές ή … άλλες αντιλήψεις. Δεν ξέρω αν το κατάφερα. Όσοι συνεργαστήκατε μαζί μου γνωρίζετε καλύτερα. Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο εκπαιδευτικό σας έργο με ατομική και οικογενειακή υγεία.
Όποιος θέλει μπορεί να
παρακολουθεί τις απόψεις μου
και ... άλλα στο προσωπικό μου ιστολόγιο
Τα αναλυτικά προγράμματα στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση (Δέσμη
Προτάσεων). Διαβάστε τη μελέτη για την «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ / ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΕ» και στείλτε τυχόν παρατηρήσεις σας στο dimitro@sch.gr
|
||||||||||||||||||||||||
|
ΧΡΗΣΙΜΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Διευκρινιστικές οδηγίες για τις αναθέσεις μαθημάτων
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Πρωτοσέλιδα εφημερίδων |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Πρόβλεψη
καιρού |
||||||||||||||||||||||||
|
Παιχνίδια Tetris |
|||||||||||||||||||||||||
|
Τελευταία ενημέρωση |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Αριθμός
επισκεπτών
|
|
|