Header image  
   
  ΑΡΧΙΚΗ
   
 

 
 

Κολέζα Ευγενία, Μακρής Κώστας, Σουρλάς Κώστας

Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών
Διδακτικοί στόχοι - Ταξινομίες - Δραστηριότητες

εκδ. Gutenberg

1η έκδοση 1993

σελ. 247

 


Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού επιδιώκει να συνδέσει κάποιες θεωρητικές απόψεις της διδακτικής με τα συγκεκριμένα αντικείμενα των σχολικών μαθηματικών. Οι απόψεις αυτές, κάποιες κλασικές και άλλες σύγχρονες, περιστρέφονται γύρω από τη θεωρία των διδακτικών στόχων και των ταξινομιών τους. Δίνουν πρωτεύοντα ρόλο στην άσκηση έτσι ώστε αυτή να αποκτά μια δυναμική και κυρίαρχη παρουσία στην όλη διαδικασία μάθησης. Κι αυτό γιατί η επιλογή της δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το μαθηματικό της περιεχόμενο αλλά και από το είδος της νοητικής δραστηριότητας στο οποίο αποσκοπεί. Τα θέματα που αναπτύσσονται οδηγούν στη συνειδητοποίηση καταστάσεων που συμβάλλουν στον καλύτερο σχεδιασμό και την υλοποίηση του διδακτικού έργου.

Περιεχόμενα


1 Θέματα διδακτικής
2 Διδακτικοί στόχοι
3 Ταξινομίες διδακτικών στόχων: Bloom και Gras
4 Αξιολόγηση της διδασκαλίας
5 Δραστηριότητες στα μαθηματικά
6 Μία λειτουργική ταξινόμηση των ασκήσεων
7 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Ταξινομίες του Gagnι και του Wilson