Γάτα και παπαγάλος-ια
Γλώσσα, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
η επεξεργασία του ια.

18/12/2020

Aς κοιτάξουμε την παρακάτω εικόνα:

Τι βλέπουμε στην εικόνα;

 

Σύνδεσμος ΕΔΩ

Το ια το βάζουμε πίσω από άλλα γράμματα και έτσι κάθε φορά ακούγεται διαφορετικά:

To ια συνήθως το χρησιμοποιούμε όταν μιλάμε για πολλά.

Προσπαθήστε να βρείτε ποιες λέξεις έχουν -ια. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

Μπορείτε να σκεφτείτε κι άλλες λέξεις σχετικές;

Ας ακούσουμε ένα τραγουδάκι για τη γιαγιά:

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΥΛΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΞΕΩΝ

Η δασκάλα εκφωνεί και τα παιδιά γράφουν. Όταν όλοι τελειώσουν, γράφει στον "πίνακα" και τα παιδιά διορθώνουν.

Για, θια, κια, λια, μια, για, νια, πια, ρια, σια, τια.
-Γιαγιά, έλα.
Αγόρασα κεράσια.
Τρία παπάκια.
Είναι γιατρός.
-Γιατί μιλάς;

Για επιπλέον εξάσκηση:

Θα ήθελα σοκολατάκια.
- Γιαγιά πάρε τα πιάτα.
Η Κική έχει τρία σπαθιά.
Η γάτα έχει γατάκια.
-Πόπη, πάρε τα κεριά.


 

ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Διαβάζουμε από δεξιά.

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ

Περισσότερα ΕΔΩ.

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε τη φωτοτυπία. Kαι μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

2. Χρωμάτισε τη γιαγιά σου. Βάλε της τίτλο "Να η γιαγιά". Βάλε της συννεφάκι και κάνε την να ζητάει κάτι. Στείλε μου φωτό.

3. Φτιάξε αν θες μια χριστουγεννιάτικη κάρτα για τη γιαγιά σου.

4. Δες το παραμυθάκι "Πώς να φροντίζεις μία γιαγιά":

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 18/12/2023

counter free