Β.Μ.: Τα διπλά αθροίσματα
Α
΄ τάξη


Ανοίγουμε Μαθηματικά, βιβλίο μαθητή, μήλο μεγάλο, σελ. 53.

Ας μιλήσουμε τώρα για το μισό. Ξέρεις κανένας πώς μπορώ να το βρω;
Ας πούμε ότι έχω μία τούρτα. Τι πρέπει να κάνω για να πάρω τη μισή;
Άρα μισό σημαίνει ότι χωρίζω αυτό που έχω στη μέση, δηλαδή σε 2 ίσα κομμάτια, σε δύο ίσα μέρη. Είναι εύκολο λοιπόν να χωρίσω στη μέση μία τούρτα, ένα μήλο, ένα πορτοκάλι κλπ.
Αν όμως είχα 4 αυτοκινητάκια θα μπορούσα να τα χωρίσω στη μέση και να βρω το μισό τους; Πώς;

(Χωρίζουμε με τα παιδιά στη μέση 4 πράγματα π.χ. φασόλια βάζοντας ένα από δω ένα από κει μέχρι να τελειώσουν. Φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι όταν μοιράζω σε ίσα μέρη 4 φασόλια παίρνει ο καθένας από δύο, δηλ. το μισό του 4 είναι το 2. Επαναλαμβάνουμε με τα 2, 6, 8, 10).
 

Δ

A
   

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

 
   

1. Παίξε το παιχνίδι που βρίσκεται ΕΔΩ.

 
2. Mάθε πολύ καλά απ' έξω:

και


 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021, Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 17/09/2023

 
 
counter free