Γνωρίζω το σώμα μου
Μελέτη, Α
΄ τάξη


Στόχοι:
Να αναγνωρίσουν και να ονομάσουν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του ανθρώπινου οργανισμού, να ανακαλύψουν τη γλώσσα του σώματος, να έρθουν σε επαφή με την έννοια της μοναδικότητας αλλά και της διαφορετικότητας, να ανακαλύψουν τη σύνδεση της τέχνης με το ανθρώπινο σώμα.

Λουλούδι μεγάλο, σελ. 80

Ξέρετε να λέτε όλα τα μέρη του σώματός σας;

 

Φυσικά το σώμα μας δεν έχει μόνο χέρια, δάχτυλα, γόνατα και πόδια. Τι άλλο έχει; Oνομάστε τα μέρη που θα σας δείχνω στην παρακάτω εικόνα:

Ελάτε να παίξουμε το παιχνιδάκι του παρακάτω τραγουδιού:

 

Το ξέρατε ότι υπάρχει η γλώσσα του σώματος; Τι σημαίνει αυτό;
Ελάτε να δείξουμε με το σώμα μας χαρά, λύπη, θυμό, φόβο, νεύρα κλπ.

Στην παρακάτω παρουσίαση διάβασε τη γλώσσα του σώματος:

 

Για να μιλήσουμε με το σώμα μας ή για να κάνουμε τις κινήσεις και τις δουλειές μας χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ένα ή και περισσότερα μέρη του σώματος. Πολλές φορές περισσότερα μέρη αλληλεπιδρούν ή συντονίζονται για να κάνουμε όλες αυτές τις κινήσεις.

Τι γίνεται όμως με εκείνους τους ανθρώπους που τους λείπει κάποιο μέρος του σώματός τους; Τι γίνεται π.χ. με εκείνους που δεν έχουν χέρια; Πόσο εύκολη είναι η ζωή τους και πώς τα καταφέρνουν τελικά; Πώς τρώνε; Πώς ντύνονται;

Δοκίμασε να φας ή να γράψεις χωρίς χέρια.

Γνωρίστε τον κ. Τριαντάφυλλο Ηλιάδη:

 

Aς κάνουμε την παρακάτω άσκηση:

Ας διαβάσει κάποιος τι λέει η Καμηλώ.

Είναι όλα τα πλάσματα ίδια; Είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι;

Μπορεί να έχουμε όλοι τα ίδια εξωτερικά χαρακτηριστικά και τα ίδια εσωτερικά όργανα, ωστόσο ΟΛΟΙ είμαστε μοναδικοί και διαφορετικοί. ΕΥΤΥΧΩΣ! Γιατί;

Διάλεξε έναν συμμαθητή σου και γράψε σε τι διαφέρεις και σε τι μοιάζεις μαζί του.

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε τα ίδια εξωτερικά χαρακτηριστικά (μάτια, μύτη, στόμα, χέρια, πόδια κλπ.) και τα ίδια εσωτερικά όργανα (καρδιά, πνεύμονες, συκώτι κλπ.). Ωστόσο στην πραγματικότητα είμαστε όλοι διαφορετικοί. Είναι ωραίο να είναι κανείς διαφορετικός και πρέπει να δεχόμαστε τον άλλον όπως είναι. Σημασία έχει η ψυχή μας και όχι το σώμα μας. Άλλωστε σκεφτείτε πόσο βαρετή και δύσκολη θα ήταν η ζωή αν ήμασταν όλοι ίδιοι!

TO ΣΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε την άσκηση 1, μικρό λουλούδι, σελ. 31.

2. Κάνε την άσκηση 2, μικρό λουλούδι, σελ. 31.

3. Κάνε την άσκηση 3, μικρό λουλούδι, σελ. 31. Ζωγράφισε το παιδί σου όμως όχι σε χαρτί του μέτρου, αλλά σε ένα χαρτί της ζωγραφικής σου σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρεις ΕΔΩ ή ΕΔΩ.

4. Λύσε το παρακάτω κουίζ. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 17/09/2023

 
 
counter free