Στόχοι:
Να περιγράψουν την οικογένειά τους (δομή, άτομα, σειρά γέννησης), να
περιγράψουν τις αλλαγές που συμβαίνουν με την πάροδο του χρόνου, να
αναφερθούν στον τόπο καταγωγής των γονιών και παππούδων τους.
Ποιος είναι ο
μεγαλύτερος, ποιος είναι ο μικρότερος;
Τι σας αρέσει να
κάνετε όλοι μαζί;
Εσύ έχεις γιαγιά;
Έχεις προγιαγιά;
Θυμάσαι να μας
πεις μια ιστορία για τη γιαγιά σου ή που σου έχει πει η ίδια η γιαγιά
σου;
Ξέρεις πώς έλεγαν
τη γιαγιά της μαμάς σου; Έχεις ακούσει καμία ιστορία;
Ξέρεις πώς έλεγαν
τον παππού του μπαμπά σου; Έχεις ακούσει κάποια ιστορία;
Ξέρεις που έμενε ο
μπαμπάς και η μαμά σου πριν έρθουν σε αυτό το σπίτι;
Από πού είναι ο
παππούς και η γιαγιά σου;
Έχεις δει
φωτογραφίες τους από τότε που ήταν πολύ νέοι και δεν είχες γεννηθεί
ακόμα; Έχουν αλλάξει καθόλου;
Εσύ ζεις από πάντα
σε αυτό το σπίτι ή έχεις αλλάξει;
Ήσασταν πάντα
τόσοι όσοι είστε και τώρα;
Δείτε αυτή την
οικογένεια. Έχει αλλάξει σε κάτι;
Όλες οι οικογένειες
καθώς περνά ο χρόνος αλλάζουν. Αλλάζουν οι άνθρωποι, προσθέτονται
καινούριοι, κάποιοι φεύγουν, αλλάζουν σπίτι, αλλάζουν χωριά ή πόλεις....
Και όλες οι
οικογένειες δεν είναι ίδιες. Άλλες είναι μεγάλες, άλλες μικρές, άλλες φτωχές
ή πλούσιες, άλλες ταλαιπωρημένες, άλλες δυστυχισμένες ή ευτυχισμένες.
Δείτε μια διαφορετική
οικογένεια:
Όλα σε αυτόν τον κόσμο
λοιπόν είναι διαφορετικά και όλα αλλάζουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τις
οικογένειές μας.
Ωστόσο όλες αυτές οι
διαφορετικές οικογένειες έχουν κάτι κοινό. ΤΙ;
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
1.
Συμπλήρωσε τον πύραυλο της
σελίδας 35. Κάτω κάτω ζωγράφισε τον παππού και τη γιαγιά. Στη μέση
τον μπαμπά και τη μαμά. Πάνω πάνω εσένα. Δίπλα στον καθένα γράψε το
μικρό του όνομα όπως μπορείς.
2.
Στο μικρό λουλούδι (Τετράδιο
Εργασιών, άσκηση 1, σελίδα 14), ζωγράφισε την οικογένειά σου όπως
πιστεύεις ότι θα είναι όταν θα τελειώσεις το σχολείο.