Πώς περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου;
Μελέτη Περιβάλλοντος, Α
΄ τάξη


Στόχοι:
Να συζητήσουν για τον ελεύθερο χρόνο τους και να προτείνουν τρόπους δημιουργικής απασχόλησης.

Το βιβλίο ΕΔΩ σελ. 42.

  • Τι κάνουν αυτά τα παιδιά;

  • Πότε βρίσκουν καιρό;

 

  • Eσείς πότε έχετε ελεύθερο χρόνο;

  • Τι σας αρέσει να κάνετε τότε;

  • Ασχολείστε με ομαδικά παιχνίδια και τι σας προσφέρουν;

  • Παίζετε με τα αδέρφια και τους φίλους στο σπίτι και τι σας προσφέρει αυτό το παιχνίδι;

  • Στον ελεύθερο χρόνο σας κάθεστε στον υπολογιστή; Πόση ώρα; Τι σας αρέσει να κάνετε;

  • Βλέπετε τηλεόραση; Κάθε πότε; Πόση ώρα; Τι σας αρέσει να βλέπετε;

  • Ασχολείστε με κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα και τι σας προσφέρει;

  • Πόσο χρόνο αφιερώνετε για τις δραστηριότητες αυτές; Ποιες μέρες;

Πιστεύετε ότι όλα τα παιδιά στον κόσμο περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους σαν κι εσάς; Ή κάνουν διαφορετικές δραστηριότητες;

Tα παιδιά στις βόρειες χώρες παίζουν χόκει και άλλα παιχνίδια χιονιού.

 

Τα παιδιά στην Αφρική έχουν βρει δικούς τους τρόπους να διασκεδάζουν στον ελεύθερο χρόνο τους, αφού είναι φτωχά και δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν παιχνίδια.

 

Tα παιδιά στην Κίνα ασχολούνται με διάφορα αθλήματα και κυρίως με το καράτε.

 

  • Δε θα ήταν ωραίο να κάνετε κάτι δημιουργικό, όπως μια παράσταση Καραγκιόζη και να την παρουσιάσετε στους δικούς σας ή και σε μας;

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. O χρόνος είναι ένα τρένο που περνά. Και δε γυρίζει πίσω. Ζωγράφισε στο τρένο της χαράς στη σελ. 43 του βιβλίου σου πράγματα που σου έρχονται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη χρόνος. Θα μπορούσες να ζωγραφίσεις ένα ρολόι, ή τον εαυτό σου μωρό ή την τούρτα των γενεθλίων σου ή τον εαυτό σου παππού/γιαγιά κλπ.


 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 28/11/2023

counter free