Διαχειριζόμαστε αριθμούς ως το 20.000
Δ΄ τάξη


Παιδιά, ας κάνουμε λίγα μαθηματικά:

1. Ας δούμε πώς τα πήγατε με τις χτεσινές ασκήσεις:

 

3.576:7=

 

452Χ38= 
 

176Χ253=

 

306Χ243=

2. Γράψτε στο τετράδιο αριθμούς.

Στόχοι η γραφή των αριθμών μέχρι το 20.000 και το δεκαδικό τους ανάπτυγμα.

 

 

 

 

3. Υπολογίζουμε με τον νου.

Στόχος οι στρατηγικές νοερών υπολογισμών:



11.270 + 50 = .............................
      13.760 + 80 = ............................      14.290 + 120 = .........................

 

12.010 – 20 = .............................      13.100 – 250 = ............................      15.350 – 120 = ..........................
 

4. Συμπληρώνουμε κατάλληλα, ώστε να φτάσουμε στους αριθμούς-στόχους.

Στόχος η σύνθεση αριθμών με πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό

5. Aς λύσουμε το παρακάτω πρόβλημα.

Στόχος η διαχείριση προβλήματος:

Ο Νικήτας και ο Σαλ παίζουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. Ο Νικήτας έχει συγκεντρώσει 22.250 πόντους. Έχει  12.750πόντους περισσότερους από τον Σαλ. Πόσους πόντους έχει ο Σαλ;
  • Αρχικά φτιάξτε πίνακα.
  • Λύστε.
  • Γράψτε απάντηση.

Ας το κάνουμε και μαζί παρακάτω:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Ας λύσουμε και αυτό το πρόβλημα

Στόχος η διαχείριση προβλήματος::

Η οικογένεια της Ηρώς πηγαίνει στο χωριό τους, που απέχει 500 χιλιόμετρα από το σπίτι τους. Στην αρχή του ταξιδιού, ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου δείχνει 15.800 χμ. Στα μισά της διαδρομής σταμάτησαν για καφέ. Τι έδειχνε ο μετρητής;
  • Αρχικά ας φτιάξουμε ένα σχέδιο (αριθμογραφή).
  • Ας λύσουμε.
  • Ας δώσουμε μια απάντηση στο ερώτημα.

 

 

 

 

 

 

 

7. Υπολογίστε τους πολλαπλασιασμούς με κουτάκια: 154Χ36         163Χ247

Στόχος η εξάσκηση στον αλγόριθμο.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάντε τους πολλαπλασιασμούς με κουτάκια: 263Χ142  και    354Χ146.

Στόχος η εξάσκηση στον αλγόριθμο.

 

Δημιουργός Copyright © 2019-2020, Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 16/09/2023

 
 
counter free