Παιδιά, ας κάνουμε λίγα μαθηματικά:
1. Ας δούμε πώς τα
πήγατε με τις χτεσινές ασκήσεις:
3.576:7=
|
452Χ38= |
176Χ253=
|
306Χ243= |
2.
Γράψτε στο τετράδιο αριθμούς.
Στόχοι η γραφή των αριθμών μέχρι το 20.000 και το
δεκαδικό τους ανάπτυγμα.
3.
Υπολογίζουμε με τον νου.
Στόχος οι στρατηγικές νοερών υπολογισμών:
11.270 + 50 = .............................
13.760 + 80 = ............................
14.290 + 120 =
.........................
12.010 – 20 = .............................
13.100 – 250 =
............................
15.350 – 120 = ..........................
|
4.
Συμπληρώνουμε κατάλληλα, ώστε να φτάσουμε στους αριθμούς-στόχους.
Στόχος η σύνθεση αριθμών με πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό
5.
Aς λύσουμε το παρακάτω πρόβλημα.
Στόχος η διαχείριση
προβλήματος:
Ο Νικήτας και ο Σαλ
παίζουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. Ο Νικήτας έχει συγκεντρώσει 22.250
πόντους. Έχει 12.750πόντους
περισσότερους από τον Σαλ. Πόσους πόντους έχει ο Σαλ;
- Αρχικά
φτιάξτε πίνακα.
- Λύστε.
- Γράψτε
απάντηση.
Ας το
κάνουμε και μαζί παρακάτω:
|
6.
Ας λύσουμε και αυτό το πρόβλημα
Στόχος η διαχείριση προβλήματος::
Η οικογένεια της Ηρώς
πηγαίνει στο χωριό τους, που απέχει 500 χιλιόμετρα από το σπίτι τους.
Στην αρχή του ταξιδιού, ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου δείχνει
15.800 χμ. Στα μισά της διαδρομής σταμάτησαν για καφέ. Τι έδειχνε ο
μετρητής;
- Αρχικά
ας φτιάξουμε ένα σχέδιο (αριθμογραφή).
- Ας
λύσουμε.
- Ας
δώσουμε μια απάντηση στο ερώτημα.
|
7.
Υπολογίστε τους πολλαπλασιασμούς με κουτάκια: 154Χ36
163Χ247
Στόχος η εξάσκηση
στον αλγόριθμο.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
1.
Κάντε τους πολλαπλασιασμούς με κουτάκια: 263Χ142 και
354Χ146.
Στόχος η εξάσκηση στον αλγόριθμο.
|