Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη
Ιστορία, Δ΄ τάξη



Παιδιά, ας μάθουμε λίγα πράγματα για τη Μακεδονία.

 
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Παίξε ένα κουίζ σχετικό με το μάθημα. Θα το βρεις ΕΔΩ.

2. Ο Φίλιππος πάντρευε την κόρη του και ξεκίνησε το γλέντι. Την επομένη έγινε στο ανοιχτό θέατρο της Πέλλας μεγάλη γιορτή με όλον τον λαό. Ενώ έμπαινε ο Φίλιππος στο θέατρο, ο σωματοφύλακάς του, ο Παυσανίας, τον κάρφωσε με το ξίφος του. Ο βασιλιάς ήταν νεκρός. Ο Παυσανίας προσπάθησε να διαφύγει μέσα στην αναταραχή, αλλά τον πρόλαβαν οι αξιωματικοί του Φιλίππου, τον εκτέλεσαν και τον κρέμασαν στην πλατεία της Πέλλας χωρίς να προλάβει να μιλήσει.... Κανένας όμως δεν ξέρει αν ο Παυσανίας ενήργησε αυτοβούλως ή αν τον έβαλε κάποιος άλλος....

Χρησιμοποίησε τις πληροφορίες που σου παρέχει το βιβλίο σου και αυτή η ιστοσελίδα, αλλά και τη φαντασία σου και γράψε ένα δημοσιογραφικό άρθρο για τη δολοφονία του Φιλίππου Β΄. (Βγάλε φωτό)

Στόχοι η εμπέδωση του μαθήματος και η παραγωγή γραπτού λόγου.

Δες πώς γράφεται ένα δημοσιογραφικό άρθρο ΕΔΩ.

3. Ο Φίλιππος Β΄ δολοφονήθηκε το 336 π.Χ. Πόσα χρόνια πέρασαν από τότε μέχρι σήμερα; Λύσε στο τετράδιο των Μαθηματικών. Ζωγράφισε και τη χρονική γραμμή.

Δες ΕΔΩ για να επαληθεύσεις την τακτική σου ή να διορθώσεις.

Στόχος ο υπολογισμός του χρόνου.

4. Παίξε το παρακάτω παιχνίδι που περιλαμβάνει ρήματα στον αόριστο από το σημερινό μάθημα. Στόχος είναι να βρεις ποια από αυτά είναι γραμμένα σωστά και ποια λάθος. Αν η λέξη που περνάει είναι σωστή, πάτα TRUE, αν είναι λάθος, πάτα FALSE. ΠΡΟΣΟΧΗ: όσο προχωράει το παιχνίδι οι λέξεις περνούν όλο και πιο γρήγορα. Αυτός που θα απαντήσει σε όλα σωστά κερδίζει 22 πόντους.

Αν δε σου παίζει το παιχνίδι απλώς συμπλήρωσε σωστά τις παρακάτω λέξεις.  (Βγάλε φωτό)

Στόχος η ορθογραφία του αορίστου.

 

έζ__σαν,     πολέμ__σαν,      απέκτ__σε, προσπάθ__σε,    δημιούργ__σε,     βάδ__σε, νίκ__σε,     εμπόδ__σε,     άπλ__σε, τιμώρ__σε,    σκότ__σε,     σκέφτ__καν, έχτ__σαν,     τίμ__σαν,     αποφάσ__σαν, συγκρούστ__καν,    άρχ__σε,     μίλ__σε, ελευθέρ__σε,     δολοφόν__σε,    ανακάλ__ψε,    συμβόλ__σε

5. Θυμήσου την προπαίδεια παίζοντας το παιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος». Πάτα  το επίπεδο ΔΥΣΚΟΛΟ. Θα βρεις το παιχνίδι ΕΔΩ.

6. Λύσε με κουτάκια στο τετράδιο: 267Χ38. Δες τη λύση ΕΔΩ.

7. Λύσε κάθετα στο τετράδιο:

 

142Χ69     Η λύση ΕΔΩ.

236Χ47     Η λύση ΕΔΩ.

8.596:7     Η λύση ΕΔΩ.

8. Ζωγράφισε τον Ήλιο της Βεργίνας (ή αστέρι της Βεργίνας). Βγάλε φωτό.

Στόχος η εικαστική δημιουργία και η εμπέδωση του συμβόλου. (Σημείωση: κανένας από τους μαθητές μου δεν ήξερε το σύμβολο).

9. Και λίγη γυμναστικούλα:

 
 

Δημιουργός Copyright © 2019-2020, Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 17/09/2023

 
 
counter free