Το ρολόι της Μάρως
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ, Β΄τάξη


Στόχοι: H επαφή των μαθητών με το ρολόι και την ώρα, η εκμάθηση σχετικού λεξιλογίου και της ώρας, τουλάχιστον στα βασικά σημεία.

Διαβάζουμε το κείμενο της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου από το Ανθολόγιο ΕΔΩ ή από την παρακάτω παρουσίαση:

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

Ας ακούσουμε ένα τραγουδάκι:

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

Ελάτε να παίξουμε το παραδοσιακό παιχνίδι «ο ρολογάς». Τρόπος παιχνιδιού: Ένα παιδί είναι ο ρολογάς (δηλαδή η «μάνα») και στέκεται με την πλάτη απέναντι από τα άλλα παιδιά. Η ομάδα των παιδιών ρωτάει το ρολογά: «ρολογά, ρολογά τι ώρα είναι;» κι εκείνος απαντά π.χ. «ένα βήμα μπρος» ή «δυο βήματα πίσω» κ.ο.κ.. Ο πρώτος που θα καταφέρει να πλησιάσει και να αγγίξει το ρολογά παίρνει τη θέση του.

Ελάτε τώρα να μάθουμε να ζωγραφίζουμε ένα ρολόι. Δείτε πώς ΕΔΩ.

Ας ακούσουμε ακόμα ένα τραγουδάκι:


Σύνδεσμος ΕΔΩ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

1. Απάντησε σε ένα κουίζ σχετικό με το μάθημα ΕΔΩ.

2. Παίξε το παιχνίδι "Η ώρα είναι ακριβώς ή και μισή;" ΕΔΩ.

3. Παίξε το παιχνίδι "Τι ώρα είναι; (ακριβώς, και μισή, και/παρά τέταρτο)", ΕΔΩ.

4. Παίξε το παιχνίδι "Τι ώρα είναι;" ΕΔΩ.

5. Άκου το παραμύθι "Το ποντίκι και το ρολόι":

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

Δημιουργός Copyright © 2021-2022,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 19/09/2023

counter free