2. Συλλογικός ρόλος:
Λάθη
που αποφασίζουμε να διορθώσουμε Μια ομάδα υποδύεται έναν ρόλο.
Το κάθε μέλος μπορεί να αυτοσχεδιάσει, όταν το κρίνει σκόπιμο
και χωρίς να υπάρχει απόλυτη συμφωνία μεταξύ των μελών. Η
τεχνική διευκολύνει τους μαθητές να ανακαλύψουν τις πολλές
διαστάσεις ενός χαρακτήρα και τη συνθετότητα της συμπεριφοράς.
3. Διάδρομος
συνείδησης: Ένα λάθος που έκανα
https://xylompogiademy.blogspot.gr/2017/12/blog-post_16.html
4.
Καρέκλα αφήγησης: Δούλος και αφέντης, Πέτρος και Ιησούς.
Ένας μαθητής κάθεται σε μια καρέκλα στο κέντρο της τάξης και
αφηγείται -ως ένα συγκεκριμένο ιστορικό πρόσωπο- τα βιώματά του,
εκφράζει συναισθήματα, εξομολογείται κ.λπ. (π.χ. ο δούλος). Στη
συνέχεια γυρνάει την καρέκλα από την άλλη μεριά και αφηγείται ως
ένα «αντίθετο» πρόσωπο (π.χ. ο αφέντης).