Περιλαμβάνονται οι εξής δραστηριότητες:
☼
Παγωμένη εικόνα: Στιγμιότυπα από την Κυριακή μου
☼Κατασκευάστε με απλά υλικά μία
εκκλησούλα.
☼Συζητάμε με τον διπλανό ή τη διπλανή μας τι μπορούμε να σκεφτούμε και να
κάνουμε μια τόσο ξεχωριστή ημέρα, όπως η Κυριακή. Με ποιους τρόπους μπορούμε να
τη ζήσουμε, ώστε να είναι ξεχωριστή; Γράφουμε αυτό που συμφωνήσαμε και το
μοιραζόμαστε με άλλη μια δυάδα. Τι σκέφτηκε αυτή η δυάδα; Κρατάμε τις καλύτερες
ιδέες της κάθε δυάδας. Κατόπιν, όλες οι ομάδες-τετράδες ανακοινώνουν σε όλη την
τάξη τις ιδέες τους και η δασκάλα ή ο δάσκαλος τις γράφει στον πίνακα για να τις
δούμε όλοι και όλες.
☼Φτιάχνουμε παζλ με φωτογραφίες
μικρών και μεγάλων εκκλησιών στην τάξη.
☼Τι μας “ζητάει” να σκεφτούμε και να κάνουμε μια τέτοιου είδους ξεχωριστή
ημέρα όπως η Κυριακή;
☼Οργανώνουμε μια επίσκεψη στον ναό
της ενορίας. Ζητάμε από τον ιερέα να μας δείξει πώς γίνεται η προσευχή και η
λατρεία στην εκκλησία.
☼Γινόμαστε ερευνητές: Βρίσκουμε
βίντεο ή ρωτάμε ανθρώπους που γνωρίζουν τι κάνει: α. ο ραβίνος και β. ο ιμάμης,
για να βοηθήσουν τους πιστούς να προσευχηθούν.
☼Φτιάχνουμε κουτιά πληροφοριών:
Βρίσκουμε 2 χαρτονένια κουτιά, και στο κάθε ένα από αυτά βάζουμε αποκόμματα
εφημερίδων και περιοδικών, ζωγραφιές, σημειώματα ή και αντικείμενα και
κατασκευές που βρίσκουμε ή φτιάχνουμε σχετικά με την προσευχή των εβραίων και
των μουσουλμάνων.