Περιλαμβάνονται οι εξής δραστηριότητες:
☼
Γράφουμε το φανταστικό ημερολόγιο του Ιωσήφ, μετά την
άφιξή του στην Αίγυπτο. Ποιες να ήταν οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι
ανησυχίες του;
☼Παγωμένες εικόνες: «το πλήθος που υποδέχεται τον Χριστό στα Ιεροσόλυμα»
και «το πλήθος που ακούει τη διδασκαλία του».
☼ Φτιάχνουμε μια ομαδική ζωγραφιά με
θέμα ο Ιησούς διδάσκει το πλήθος. Ο καθένας ζωγραφίζει τον εαυτό του μέσα στο
πλήθος, γράφοντας σε «συννεφάκι» τι θα ρωτούσε τον Χριστό ή τι θα του έλεγε.
☼ Σε ένα μεγάλο χαρτί, σχεδιάζουμε
το περίγραμμα της μορφής του Ματθαίου Λευί και το κολλάμε στον τοίχο. Γράφουμε
μέσα στο περίγραμμα σκέψεις ή συναισθήματα του Ματθαίου Λευί και έξω από αυτό
τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων προσώπων της ιστορίας. Κατεβάστε το
περίγραμμα από
ΕΔΩ.
☼Θεατρική σκηνή: Είμαστε οι φίλοι και μαθητές του Ιησού και συζητάμε για
τον δάσκαλό μας.
☼ Θεατρική σκηνή: "Ζητούσαν να βρουν
μια ψεύτικη κατηγορία σε βάρος του".
☼ Επισκεπτόμαστε έναν ναό.
Στεκόμαστε μπροστά στο τέμπλο και παρατηρούμε τις δώδεκα εικόνες με τα σημαντικά
γεγονότα που γιορτάζουμε από τη ζωή του Χριστού. Συζητάμε τι εικονίζει κάθε
εικόνα.
☼ Φτιάχνουμε και κρεμάμε ένα πλαίσιο
για το Δωδεκάορτο μέσα στην τάξη. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, συμφωνούμε να
φτιάχνουμε και να κρεμάμε ζωγραφιές της κάθε γιορτής που έρχεται στην κατάλληλη
θέση.
☼ Φτιάχνουμε ένα κολάζ με εικόνες
του Χριστού από όλο τον κόσμο, τις οποίες θα βρούμε στο διαδίκτυο.
☼ Φτιάχνουμε και χρωματίζουμε ένα
δικό μας χάρτη της Παλαιστίνης στην εποχή του Χριστού. Κατεβάστε τον χάρτη από
ΕΔΩ.
☼
Βλέπουμε το βίντεο «Η Παλαιστίνη σήμερα».
Συζητούμε όσα μας έκαναν εντύπωση.