Περιλαμβάνονται οι εξής δραστηριότητες:
☼
Καθισμένοι σε κύκλο, πετώντας ένα
μπαλάκι ο ένας στον άλλο, λέμε το όνομά μας και κάτι που μας αρέσει.
☼ Καθισμένοι σε κύκλο συμπληρώνουμε φράσεις για τα συναισθήματα.
☼ «Ο καλύτερός μου φίλος»: σε μια κόλλα χαρτί, γράφουμε τρία πράγματα που
μοιραζόμαστε με τον καλύτερό μας φίλο και τα παρουσιάζουμε στην τάξη.
☼
Χωριζόμαστε σε ομάδες και κάθε ομάδα φτιάχνει μια ζωγραφιά σχετικό με τη
φιλία.
☼ Με την ομάδα μας, συζητάμε προβλήματα που μπορεί να έχουμε στις σχέσεις με
τους φίλους ή τις φίλες μας. Σημειώνουμε ένα ή δύο που μπορεί να έχουν οι
περισσότεροι στην ομάδα, τα σκεφτόμαστε και προτείνουμε λύσεις.
☼ Διαβάζουμε, συζητάμε και ζωγραφίζουμε παροιμίες.
☼ Ζωγράφισε εσένα και τον φίλο σου και γράψε λέξεις για τη φιλία σας.
☼
Παγωμένη εικόνα για τη συμφιλίωση Ησαύ – Ιακώβ.
☼ «Κύκλος συνείδησης» του Ιακώβ.
☼ Παρουσιάζουμε με δικά μας λόγια ή με θεατρικό τις σκηνές: «Τα αδέλφια του
Ιωσήφ συζητούν την εξόντωσή του» «Ο Ιακώβ συναντά και πάλι τον Ιωσήφ».
☼ Σκηνή και ανίχνευση της σκέψης του άλλου: ο καλός ποιμένας.
☼ Παγωμένη εικόνα για την παραβολή του σπλαχνικού πατέρα.
☼ Φαντάσου ότι είσαι εσύ ο άσωτος γιος και γράψε σημείωμα.
☼ Φτιάχνουμε ζωγραφιές με θέμα «κάτι που μου αρέσει να κάνω», «κάτι που με κάνει
ευτυχισμένο», «κάτι που με στενοχωρεί», «κάτι που μου φαίνεται ενδιαφέρον»
(στόχος: κοινά σημεία που μας ενώνουν) ☼ Φωτογραφιζόμαστε όλοι μαζί. Η
φωτογραφία κόβεται σε μικρά κομμάτια και φτιάχνουμε το παζλ της. ☼ Ατελιέ /
δουλειά στο σπίτι: Σχεδιάζουμε σε σκίτσα την παραβολή του χαμένου προβάτου ή την
κατασκευάζουμε με πλαστελίνη ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΔΡΑΣΕΙΣ
☼ Διοργάνωση μιας κοινής δραστηριότητας (π.χ. πάμε όλοι μαζί σε μια
κινηματογραφική ή θεατρική παράσταση)
☼ Μια βόλτα στη γειτονιά μας/μια βόλτα στην πόλη μας (στόχος: Κατανόηση της
έννοιας της συνύπαρξης)