Πώς
συμπεριφερόμαστε σε ανθρώπους με ιδιαιτερότητες;
Η Μαρία είναι ένα μικρό
κορίτσι που πηγαίνει σχολείο. Παρακολουθεί τα μαθήματά της, παίζει
με τις φίλες της, κάνει ότι και οι συμμαθητές της. Μία μέρα έρχεται
στην τάξη ένα μικρό αγόρι, ο Νικόλας, που δεν κάνει τίποτα απ’ ότι
κάνουν οι συμμαθητές του. Ένα αγόρι «αλλιώτικο» από τα άλλα.
Πρέπει να ισχύει
η 5η Βασική Αρχή των Δικαιωμάτων των Παιδιών;
Η Scarlett
έχασε το ένα πόδι της από καρκίνο των οστών και δίνει τον δικό της
αγώνα.
Πρέπει να
μεταχειριζόμαστε διαφορετικά τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες;
Έχεις
αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει στο μυαλό ενός παιδιού με Διαταραχή
Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ);
Πώς διαβάζει ένα
τυφλό παιδί; Τι είναι η μηχανή Μπράιγ;
Πώς περπατά ένα
τυφλό παιδί;
Υπάρχουν σκύλοι
οδηγοί;
Μπορεί ένα τυφλό
παιδί να τα πάει τόσο καλά όσα τα άλλα;
Ελάτε στη
θέση τους
Ηχητικά
φανάρια
Ο αδερφός μου
Τώρα εντοπίστε
στη γειτονιά σας, στο σχολείο σας, στην πόλη ή στο χωριό όπου μένετε
τι πρέπει να αλλάξει σε κάποιους χώρους (πεζοδρόμια, μαγαζιά,
λεωφορεία, αθλητικούς χώρους, κινηματογράφους, θέατρα, σχολεία κ.ά.)
για να διευκολύνονται τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. w
Ενώστε τη φωνή σας με τις δικές τους φωνές.
Γράψτε μια
επιστολή στον δήμαρχο, στην οποία θα του επισημαίνετε όσα προβλήματα
εντοπίσατε και θα προτείνετε λύσεις για να γίνει η ζωή των παιδιών
με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.