Εσωτερικός μονόλογος


Πρόκειται για είδος αφηγηματικού λόγου. Κύριος στόχος της τεχνικής αυτής είναι να φέρει στην επιφάνεια την αδιάκοπη ροή σκέψεων, εικόνων, αναμνήσεων, συνειρμών και εντυπώσεων που διασχίζουν την ψυχή και το νου του ήρωα (περισσότερα). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα σε φιλαναγνωστικές δραστηριότητες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τον χρησιμοποίησα σε πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο ΗΡΩΕΣ και με παιδιά Γ΄ δημοτικού.

Εσωτερικός μονόλογος

Προσυγγραφικό στάδιο: Δραματοποίηση. Τα παιδιά έπαιξαν τον ρόλο του Οδυσσέα που νοσταλγεί την πατρίδα του, της Πηνελόπης που υφαίνει και προσπαθεί να ξεφύγει από τους μνηστήρες, του Τηλέμαχου που του λείπει ο πατέρας του, του Άργου που περιμένει το αφεντικό του.

Συγγραφικό στάδιο: Όταν τα παιδιά ήταν συναισθηματικά ώριμα, προχώρησαν στη συγγραφή των σκέψεων-συναισθημάτων του ήρωα. Χωρισμένα σε τέσσερις ομάδες ανέλαβαν έναν από τους παραπάνω ήρωες. Τους δόθηκε επίσης η οδηγία να χρησιμοποιήσουν τέσσερις λέξεις κλειδιά: ήρωας, οδύσσεια, πολύτροπος, πολυμήχανος.


Σύνδεσμος ΕΔΩ

Μετασυγγραφικό στάδιο: Τα κείμενα αναγνώστηκαν στην τάξη και ήταν όλα πολύ καλά.

Διάρκεια διδασκαλίας 1 διδακτική ώρα.

Διαβάστε παρακάτω και μια άλλη σχετική εργασία:


Σύνδεσμος ΕΔΩ
 

Δημιουργός Copyright © 2023-2024,
Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα

All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 28/10/2023

counter free