Οδηγίες προσανατολισμού
Παραγωγή γραπτού λόγου, Γ΄ τάξη

Πρόκειται για τις ασκήσεις 2 και 3 του Τετραδίου Εργασιών του κεφ. "Από το ημερολόγιο του Ελτόν" της 9ης ενότητας του βιβλίου της Γλώσσας Γ΄ δημοτικού "Έλα στην παρέα μας". Βασικοί στόχοι: να δίνουν τα παιδιά βασικές οδηγίες προσανατολισμού χρησιμοποιώντας σημεία ενδιαφέροντος.

Οδηγίες προσανατολισμού

Στο προσυγγραφικό στάδιο συζητήσαμε ότι αρχικά έχει μεγάλη σημασία σε ποιον απευθυνόμαστε, ώστε να χρησιμοποιήσουμε, εάν πρέπει, πληθυντικό ευγενείας.

Στη συνέχεια αναφερθήκαμε στα δομικά χρακτηριστικά του κειμένου: φράσεις χρόνου, τρόπου, τόπου και χρήση σημείων ενδιαφέροντος και σχετικών ρημάτων κρίνονται απαραίτητα. Ύστερα τους έδωσα για παράδειγμα μία σχετική παράγραφο στην οποία βρήκα τα προαναφερθέντα. Για εμπέδωση ασχοληθήκαμε προφορικά με την άσκηση 2 του Τετραδίου Εργασιών.

Συγγραφικό στάδιο: Όταν τα παιδιά ετοιμάστηκαν συναισθηματικά και ψυχολογικά προχωρήσαμε στη συγγραφή. Τους έδωσα έναν χάρτη της περιοχής και εξασκήθηκαν προφορικά δίνοντας οδηγίες για συγκεκριμένες διαδρομές. Τέλος γράψαμε ομαδικά οδηγίες "Από το σχολείο στο φαρμακείο".

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

Μετασυγγραφικό στάδιο: Διάβασαν το γραπτό τους και αυτοαξιολογήθηκαν.

Τελειώνοντας ασχοληθήκαμε με το παρακάτω φύλλο εργασίας για εμπέδωση των επιμέρους στόχων.

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

Διάρκεια διδασκαλίας ένα δίωρο.

Κατεβάστε τα αρχεία από ΕΔΩ.

 

Δημιουργός Copyright © 2018-2019,
Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα

All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 25/02/2024

counter free