Η συνέντευξη ως ανακεφαλαίωση


Το κειμενικό είδος της συνέντευξης χρησιμοποιείται συχνά στα βιβλία της Γλώσσας και είναι πολύ χρήσιμο, ειδικά εάν με την τάξη σας εκδίδετε εφημερίδα ή περιοδικό. Η συνέντευξη όμως είναι εξίσου χρήσιμη και στο μάθημα της Ιστορίας (και όχι μόνο) όπου μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ανακεφαλαίωση. Είναι ένα εύκολο κειμενικό είδος και αρέσει στα παιδιά, που κάνουν θαύματα, όταν αναλαμβάνουν να γράψουν φανταστικές συνεντεύξεις, στις οποίες πρέπει να διαχειριστούν μόνα τους την ερώτηση και την απάντηση εντάσσοντας συγκεκριμένες πληροφορίες και συμπληρώνοντάς τις με το χιούμορ τους.

Η συνέντευξη ως ανακεφαλαίωση

Η συνέντευξη μπορεί να λειτουργήσει πολύ καλά και στην ανακεφαλαίωση κάποιου βιβλίου που διαβάζετε στην τάξη (φιλαναγνωσία). Τα παιδιά μπορούν να πάρουν τη συνέντευξη κάποιου ήρωα του βιβλίου αναφερόμενα στο ιστορικό της δράσης του και των περιπετειών του.

Πολύ ενδιαφέρουσες ακόμα είναι οι συνεντεύξεις που γράφονται από ζευγάρια ή ομάδες μαθητών. Αυτές μάλιστα πολλές φορές είναι χαριτωμένες και γεμάτες χιούμορ.

Στην παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να δείτε δύο φανταστικές συνεντεύξεις: μία με τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο και μία με τον Μωάμεθ Β΄. Πρόκειται βέβαια για μαθητές Ε΄ δημοτικού.
 

 
 
Περισσότερα για τη διδασκαλία συνέντευξης ΕΔΩ.
 

Δημιουργός Copyright © 2017-2018,
Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα

All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 16/09/2023

 
counter free