Πρόκειται για την άσκηση 2 του Β.Μ., Ενότητας 13 "Tρόποι
ζωής και επαγγέλματα", κεφ. "Επιστήμη με άρωμα γυναίκας".
Στόχος η συνέντευξη
ΠΡΟΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Yπενθύμισα στους
μαθητές τα δομικά στοιχεία της συνέντευξης σύμφωνα με την παρακάτω παρουσίαση.
Ωστόσο, επειδή τις ημέρες εκείνες
επισκεφτήκαμε τον κινηματογράφο και είδαμε την ταινία "Τα όριά μας" και επειδή
μετά την προβολή, ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση με τον αθλητή παραολυμπιακών,
πρωταθλητή στο Paratriathlon και μοναδικό μέχρι τώρα, Έλληνα αθλητή με αναπηρία
που τερμάτισε στον υπερμαραθώνιο τριάθλου Ironman, κ. Γιάννη Χατζήμπεη, επέλεξα
οι μαθητές να γράψουν τη δική του συνέντευξη.
Σύνδεσμος
ΕΔΩ
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Οι μαθητές προχώρησαν στη συγγραφή των
κειμένων τους.
Σύνδεσμος
ΕΔΩ
ΜΕΤΑΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Οι μαθητές
διάβασαν τα κείμενά τους, τα διόρθωσαν και τα βελτίωσαν. Ύστερα αξιολόγησα και εγώ τα
γραπτά τους και σημείωσα διορθώσεις και βελτιώσεις που δεν μπόρεσαν να κάνουν
μόνοι τους. Καθαρόγραψαν τα ΄γραπτά τους και αφού έφτασαν στην τελική τους μορφή
τα διαβάσαμε στην τάξη.
Χρόνος: 4 διδακτικές ώρες.