Γραφή
τηλεοπτικής διαφήμισης
Παραγωγή γραπτού λόγου, Ε΄ τάξη
Πρόκειται για την άσκηση 7 του Β.Μ. της 15ης
ενότητας "Τηλεόραση" της Γλώσσας Ε΄ δημοτικού.
ΠΡΟΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Οι μαθητές ενημερώθηκαν
για τη χρησιμότητα, τη χρήση, τις επιπτώσεις και τα δομικά στοιχεία μιας
τηλεοπτικής διαφήμισης σύμφωνα με την παρακάτω παρουσίαση:
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ζευγάρια
αποφάσισαν το προϊόν που ήθελαν να διαφημίσουν και προχώρησαν στη συγγραφή του
σεναρίου της διαφήμισης. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα σενάρια των διαφημίσεων
των παιδιών μου:
ΜΕΤΑΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Μετά τη δημιουργία της διαφήμισής τους αυτοαξιολογήθηκαν
και αυτοδιορθώθηκαν. Συζητήσαμε για τυχόν διορθώσεις και αλλαγές που έπρεπε
ακόμα να κάνουν. Μοίρασαν ρόλους και έκαναν πρόβες. Συνεννοήθηκαν για τα υλικά
που έπρεπε να φέρουν για να παίξουν τη διαφήμισή τους.
Για το σπίτι έδωσα την
παρακάτω άσκηση.
Την επόμενη μέρα το κάθε ζευγάρι έφερε τα
απαραίτητα και έπαιξε στην τάξη τη διαφήμισή του, που την τράβηξα βίντεο.
Ψιλομοντάρισα τα βίντεο σε ένα προγραμματάκι στο κινητό και ιδού
τα αποτελέσματα, που τα απολαύσαμε και εμείς πολύ (βέβαια εσείς θα τα δείτε
θολωμένα):
Χρόνοι: Απαιτήθηκαν 3 διδακτικές ώρες. Σχολ. έτος
2022-2023