KAREL ή Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT

Κατηγορία: Πληροφορικών
Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Απριλίου 2013 15:39
Γράφτηκε από τον/την Super User
Εμφανίσεις: 364

Karel : Εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον  που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου ΕΠΕΑΕΚ με τίτλο «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ» και λειτουργεί με τις ίδιες αρχές όπως το objectKarel. Η πρωτοτυπία του μικρόκοσμου έγκειται στο γεγονός ότι ενσωματώνει την προτεινόμενη σειρά μαθημάτων και δραστηριοτήτων, ένα συντάκτη δομής για την ανάπτυξη των προγραμμάτων, τη δυνατότητα βηματικής εκτέλεσης και επεξηγηματικής οπτικοποίησης.
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms ΝΧΤ της ομώνυμης εταιρείας Lego δίνει την δυνατότητα σε μια ομάδα 2-6 μαθητών (από 8 ετών και άνω) να εξομοιώσει σχεδόν όλους τους σύγχρονους αυτοματισμούς και να προσεγγίσει - ικανοποιητικά - συστήματα αυτόματου ελέγχου μέσα από ένα δημιουργικό και ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον. Η διδακτική του χρήση περιλαμβάνει τόσο τον προγραμματισμό όσο και απλές εφαρμογές μηχανολογικού χαρακτήρα.

Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/edu-material-m/software-titles-com-m/cat_view/30-----/266--/44---/295--1920.html
Ρομποτικό σύστημα LEGO NXT: Είναι μέρος της πλατφόρμας  Lego Mindstorms NXT με την αγορα του ρομποτικού συστήματος.
ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Διερευνητική Μάθηση (http://www.why.gr/)