Β Ι Ο Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο     Σ Η Μ Ε Ι Ω Μ Α

 

ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

Επώνυμο :                                                                             

ΤΣΑΟΥΣΗΣ

Όνομα

Δημήτριος

Τόπος κατοικίας:

Ελεούσα Ιωαννίνων

Τόπος γέννησης:

Αθήνα

Ταχ. Διεύθυνση:

Σεφέρη 8, Ελεούσα Ιωαννίνων

45500 Ιωάννινα

Τηλέφωνο:  Γραφείο

                    Οικία

2651028 659,   2651077697

2651061 371

FAX:

2651037478

E-mail

Προσωπική σελίδα

dtsaousis@sch.gr

http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis

Ακαδημαϊκή ιδιότητα

Σχολικός σύμβουλος ΠΕ4 Δ.Ε,

Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

 

ΣΠΟΥΔΕΣ

1.   Δίπλωμα Φυσικής  :    Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, 1973. 

2.   MASTER  Χημείας :   Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 1997.

3.   Διδακτορικό Χημείας: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 2000.

 

ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ

1. Δίπλωμα Αγγλικών Lower (F.C.E.) 

2. Ιταλικά σε καλό επίπεδο.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ

1.   Σ.Ε.Λ.Μ.Ε  Ιωαννίνων 1982. 

2.   Δίμηνο σεμινάριο πληροφορικής της Ένωσης Ελλήνων  Φυσικών Παρ. Ιωαννίνων 1994.

3.   Επιμορφωτικά σεμινάρια πολλαπλασιαστών, Αθήνα 1997 και 1999.

4.   Συμμετοχή σε συνέδρια του Υ.Π.Ε.Π.Θ., του Π.Ι., του Κ.Ε.Ε, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Ένωσης Χημικών με παρεμβάσεις και εισηγήσεις 1997-2010.

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ  ΕΜΠΕΙΡΙΑ

1.   Διδασκαλία της Φυσικής και της Χημείας στη Μέση Εκπαίδευση, 1975-1993.

2.   Διδασκαλία Προσομοίωσης Πειραμάτων Φυσικής με Η.Υ., Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων. στους Επιμορφούμενους Φυσικούς Β/θμιας Εκπ/σης 1993-94.  

3.   Επικουρικό διδακτικό έργο στα εργαστήρια Φυσικοχημείας του τμήματος Χημείας του Παν. Ιωαννίνων, 1993-94 και 1997-98.                              

4.   Επιμόρφωση Καθηγητών Β/θμιας Εκπ/σης 1997-2005    

5.   Διδακτικό έργο στο μεταπτυχιακό τμήμα Διδακτικής της Φυσικής του Φυσικού Τμήματος του Παν. Ιωαννίνων, 2004-06 

6.  Επιμόρφωση Καθηγητών Β/θμιας Εκπ/σης 2004-10                              

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

1.      Μέλος του Συντονιστικού Συμβουλίου του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου (Π.Ε.Κ.) Ιωαννίνων.( 1997-98)   

2.     Σχολικός Σύμβουλος του κλάδου ΠΕ4 με έδρα τα Ιωάννινα.( 1998 - 2011)

3.     Πρόεδρος 118 ου Βαθμολογικού Κέντρου γραπτών Β' Λυκείου 1999.

4.     Πρόεδρος 306ου Βαθμολογικού Κέντρου γραπτών Β' και Γ' Λυκείου 2001.

5.     Πρόεδρος 44ου Βαθμολογικού Κέντρου γραπτών Γ' Λυκείου 2002.

6.     Μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής εξετάσεων της Β' και Γ' Λυκείου (1999-2000, 2000-2001,  2002-2003,  2003-2004 και 2004-2005)

7.     Εποπτεία της ΠΔΣ στους Νομούς Ιωαννίνων και Κερκύρας (1999-2004).

8.     Κατά την θητεία μου ως Σχολικός Σύμβουλος έχω άριστη συνεργασία με τις Δ/σεις του ΥΠΕΠΘ, του Π.Ι και του Κ.Ε.Ε. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας έκανα εποικοδομητικές προτάσεις, προφορικές και γραπτές, για την βελτίωση ορισμένων άρθρων του Π.Δ. 246/98 και εν γένει της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης, πολλές των οποίων έγιναν αποδεκτές.

9.     Συνέβαλα ώστε στο Νομό Ιωαννίνων οι καθηγητές ΠΕ4 να διδάσκουν στα Λύκεια μαθήματα της ειδικότητάς των.

10. Συνέβαλα ώστε και οι καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων να ορίζονται ως βαθμολογητές στα βαθμολογικά κέντρα.

11. Συνέβαλα στην καθιέρωση στο βαθμολογικό κέντρο Ιωαννίνων του ηλεκτρονικού ελέγχου της βαθμολογίας των Πανελληνίως γραπτών εξετάσεων.

12. Συνέβαλα στην καθιέρωση τουΥπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου των Φυσικών Επιστημών και στη θεσμοθέτηση τριών ωρών διδασκαλίας για την προετοιμασία των πειραμάτων.

13. Επελέγην δεύτερος κατά αξιολογική σειρά Περιφερειακός Διευθυντής για την περιφέρεια των Ιονίων Νήσων. Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τεύχος  Παράρτημα, Αρ. Φύλλου 206, 9 Ιουλίου 2002.

14. Με την αριθ. 1712/30-6-2004 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, που εκδόθηκε μετά από αίτηση ακυρώσεως που άσκησα, ακυρώθηκε η με αριθ. 72020/9-7-2002 απόφαση του ΥΠΕΠΘ και έτσι δικαιώθηκα, επειδή αυθαίρετα και αδικαιολόγητα παραλήφθηκα, κατά τις κρίσεις του 2002 έτους για την τοποθέτηση Περιφερειακών Διευθυντών, από την πρώτη επιλογή μου, για τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Ηπείρου. 

15.  Με την αριθ. Υ-8/474/Δ2/5-1-2010 (ΦΕΚ Τεύχος Γ Αρ. Φύλλου 244/26-3-2010) Απόφαση της Υπουργού παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων τοποθετήθηκα στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου αναδρομικά από 9-7-2002 μέχρι 31-8-2004 [17β]

16. Υποδιευθυντής αναπληρωτής Διευθυντής του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου (Π.Ε.Κ.) Ιωαννίνων.( 2004-07)   

17. Μέλος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Παιδείας  Ιωαννίνων.( 2004-05)

18. Μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων

19.  Σύμβουλος αποκεντρωμένου γραφείου ΙΠΟΔΕ

20. Αφυπηρέτηση 30-8-2011

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ στη μαθησιακή και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία

1.      Διδασκαλία Προσομοίωσης Πειραμάτων Φυσικής με Η.Υ., Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων. στους Επιμορφούμενους Φυσικούς Β/θμιας Εκπ/σης 1993-94.              

2.      Διδασκαλία της Φυσικής με τη βοήθεια Η/Υ. Άρτα 1995.         

3.      Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στο ΠΕΚ Ιωαννίνων 1995 - 2005  

4.      Η πληροφορική ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Προσομοίωση πειραμάτων φυσικής. Πρακτικά Εργασιών 1ης  Πανηπειρωτικής Ημερίδας, Πληροφορική και Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 1998.    

5.      Εξωτερικός αξιολογητής στην επιτροπή αξιολόγησης του Φυσικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. (1999-2000) 

6.      Εξωτερικός συνεργάτης / βελτίωση - μελέτη βιβλίων του μαθητή / συντονισμός σχολείων της αρμοδιότητάς μου (Ιωάννινα - Κέρκυρα) στο πλαίσιο του προγράμματος με τίτλο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΦΥΣΙΚΗ - ΧΗΜΕΙΑ) Νο 811, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΥΠΕΠΘ.( 1999-2000) 

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

  1.  Με την ιδιότητα του μέλους και του προέδρου του Παραρτήματος Ιωαννίνων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, συμμετείχα επί δεκαετία στη διοργάνωση σεμιναρίων πληροφορικής για εκπαιδευτικούς του Νομού Ιωαννίνων. 

  2. Διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου για τους καθηγητές ΠΕ4 του Ν. Ιωαννίνων. Πρόγραμμα του ΠΕΚ Ιωαννίνων με πειραματικές ασκήσεις και προσομοιώσεις πειραμάτων με Η.Υ. με τίτλο: Διδασκαλία της Φυσικής με τη βοήθεια Η/Υ. Ιωάννινα 1994. 

  3.  Διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου 40 ωρών για τους καθηγητές ΠΕ4 του Ν. Ιωαννίνων. Πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ 2ο Κ.Π. με αριθμό σύμβασης 0202 - Β99 κατά το οποίο το κυρίως έργο ήταν η εκμάθηση του εκπαιδευτικού πακέτου Interactive Physics και  με τίτλο: Προσομοίωση Πειραμάτων Φυσικής, 11- 22 Σεπτεμβρίου 2000.  

  4. Διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου 40 ωρών για τους καθηγητές ΠΕ4 του Ν. Ιωαννίνων. Πρόγραμμα του ΠΕΚ Ιωαννίνων με πειραματικές ασκήσεις και προσομοιώσεις πειραμάτων με Η.Υ. με τίτλο: Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο σημερινό σχολείο, 24 Νοεμβρίου -12 Δεκεμβρίου 2000. 

  5. Διοργάνωση της εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ως Υποδιευθυντής αναπληρωτής Διευθυντής του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου στην εκπαιδευτική περιφέρεια του ΠΕΚ Ιωαννίνων 2004 - 2007

  6.  Διοργάνωση σεμιναρίων για την επιμόρφωση των καθηγητών των Γυμνασίων στα ΔΕΠΠΣ – ΑΠΣ και τα νέα βιβλία στην εκπαιδευτική περιφέρεια του ΠΕΚ Ιωαννίνων 2005-2006.

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ  (ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ)

1.   Κρυσταλλική αρχιτεκτονική πολυμερών συμπλόκων του Cd με αδιπικό και τερεφθαλικό οξύ: Ρόλος των ασθενών διαμοριακών αλληλεπιδράσεων στην οργάνωση του πλέγματος. 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χημείας, Πάτρα 1996.

2.   Κρυσταλλική  αρχιτεκτονική συμπλόκων πολυμερών του αδιπικού διανιόντος με ιόντα Cd2+ και Cu2+. 3ο Συνέδριο Τμήματος Χημείας Παν/μίου Ιωαννίνων, 1997.   

3.   Η πληροφορική ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Προσομοίωση πειραμάτων φυσικής. Πρακτικά Εργασιών 1ης  Πανηπειρωτικής Ημερίδας, Πληροφορική και Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 1998.

4.   Κρυσταλλική αρχιτεκτονική συμπλόκων  πολυμερών του αδιπικού διανιόντος με ιόντα  Cd2+ και Cu2+. Πρακτικά 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Φυσικής, Πύργος, 1999. 

5.   «Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου στη Νέα Εκπαιδευτική Πραγματικότητα» Πρακτικά 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Φυσικής, Πύργος, 1999. 

6.   «Δυσκολίες στη διδασκαλία της Φυσικής». Πρακτικά Συνεδρίου Φυσικής, Η Φυσική στην Εκπαίδευση, Αθήνα , 1999.

7.   Ενέργεια . (Ιστορική αναδρομή. Η Ενέργεια στην Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας). Πρόγραμμα επιμόρφωσης καθηγητών ΠΕ4. Κέρκυρα, Σεπτέμβριος1999.

8.   «Ο Ρόλος του Επιθεωρητή». Πανευρωπαϊκό συνέδριο Επιθεωρητών Las Palmas Ισπανία, Φεβρουάριος 2001. 

10) Κατασκευή πειραματικής συσκευής για την πόλωση του φωτός και την πειραματική απόδειξη του νόμου του Μalus. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, Χίος 2001. 

11) «Κίνητρα προς τους καθηγητές που θα χρησιμοποιήσουν τα εργαστήρια». Συνάντηση εργασίας του ΥΠΕΠΘ για τη λειτουργία των ΕΦΕ στο Ναύπλιο, Φεβρουάριος  2002.

12) ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ, Κατασκευή πειραματικής συσκευής για τη μελέτη  της στροφορμής. 8ο Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Καλαμάτα 17-19 Ιανουαρίου 2003.

13) Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας ενός στρόβου. 8ο Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Καλαμάτα 17-19 Ιανουαρίου 2003.

14) Το Σέλας στο Μπουκάλι. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, Λουτράκι 29,30,31 Ιανουαρίου & 1 Φεβρουαρίου 2004.

15) Νέες τεχνολογίες και έρευνα στη διδασκαλία της Φυσικής, Ημερίδα του Φυσικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Ιωάννινα 14 Ιουνίου 2004. 

16) ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ 2 Κατασκευή πειραματικής συσκευής για τη μελέτη της στροφορμής 9ο Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Κύπρος, Λευκωσία  3-6 Φεβρουαρίου 2005.

17) Φυσική και Μπαλέτο, Επιστημονικό Συμπόσιο με θέμα: Επιστήμη και Τέχνη, Η επίδραση των Φυσικών Επιστημών στις Εικαστικές Τέχνες, Λευκάδα 7 & 8 /10 /2005

18)  Μέτρηση του έργου της «κεντρομόλου» δύναμης 11ο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Λάρισα,   30 Μαρτίου μέχρι 2 Απριλίου 2006.[39]

19) Joopee-Joopee Game ένα όμορφο παιχνίδι που έγινε ένα πολυμορφικό εργαστηριακό όργανο φυσικής, 10ο Κοινό συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Κέρκυρα, 1-4 Μαρτίου 2007.

20) Αεικίνητο, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Καβάλα,   20-23 Μαρτίου 2008

21) Αυτόνομο και συνεργατικό έργο, 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Πάτρα,   17-21 Μαρτίου 2010

22) Μηχανικός Παλμογράφος,  14ο Πανελληνίο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Καμένα Βούρλα, 29 Μαρτίου μέχρι 1η Απριλίου 2012.

23) Οπτικός Παλμογράφος, 15ο ΠανελλήνιοΣυνέδριο Φυσικής,  Ναύπλιο,  6 έως 9 Μαρτίου 2014.

24) Η Ισορροπία του ποδηλάτου, 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ε.Ε.Φ., Αίγινα, 13-14 Φεβρουαρίου 2015.  

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

1.   Διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη Μ.Ε.

2.   Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στη Μ.Ε.

3.   Προσομοίωση Πειραμάτων Φυσικής με Η.Υ.

4.   Σχεδιασμός εργαστηριακών οργάνων Φυσικής και Χημείας

5.   Ανάπτυξη κρυστάλλων, κρυσταλλοδομή, μοντελοποίηση.

6.   ΄Ερευνα στη σύνθεση νέων συμπλόκων πολυμερών και προσδιορισμού της δομής τους, Παν/μιο Ιωαννίνων, 1993-2002.

 

ΕΡΕΥΝΑ

1.      Μεταδιδακτορικός ερευνητής στον Τομέα της Φυσικοχημείας του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων υπό την επίβλεψη του Αναπληρωτή Καθηγητή κ. Άδωνι Μιχαηλίδη. (Απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. αριθμ. 470Α/26-11-2001)

2.      ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ 1, Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αρ 1004230 του Ο.Β.Ι. Εργαστηριακό όργανο για τη διδασκαλία της στροφορμής στη Γ' τάξη θετικής κατεύθυνσης του Ενιαίου Λυκείου. Διεθνής Ταξινόμηση (INT.CL7) : G09B 23/06, 5-5-2003.

3.      ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ 2, Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αρ. 1004994 του Ο.Β.Ι. για το σχεδιασμό και την κατασκευή εργαστηριακού οργάνου Φυσικής για τη μελέτη της στροφορμής. Διεθνής Ταξινόμηση (INT.CL7) : G09B 23/08, 16-9-2005.

 

ΒΡΑΒΕΙΟ

Γ′ Πανελλήνιο Βραβείο από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας για την εφεύρεση υπ’ αρ. 1004230, Αθήνα 8 Απριλίου 2004.  

 

ΜΕΛΟΣ

Πρόεδρος Δ.Ε. της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παρ. Ιωαννίνων, 1997-1999 και 1999-2001.

 

 

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ   

 

Δημοσιεύσεις:

 

1) Προσθετική ιδιότητα της ενέργειας. Φυσικός Κόσμος, 143, 1994.

2) The additive Property of Energy, Physics Teacher, 33, 569, 1995.

3) Κρυσταλλική Αρχιτεκτονική Πολυμερών Συμπλόκων του Cd με αδιπικό και τερεφθαλικό οξύ: Ρόλος των ασθενών διαμοριακών αλληλεπιδράσεων στην οργάνωση του πλέγματος. Πρακτικά 17ου  Πανελληνίου Συνεδρίου Χημείας, Πάτρα, 1996.

4) Κρυσταλλική αρχιτεκτονική συμπλόκων  πολυμερών του αδιπικού διανιόντος με ιόντα  Cd2+ και Cu2+. Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Χημείας Παν/μίου Ιωαννίνων, 1997.

5) Α 2-D framework built from the tetranuclear Ag4(2,2-dimethylglutarate)2 oligomeric unit. Journal of Solid State Chemistry, 134, 332-337(1997)

6) An Unusual  Hydrogen-Bonded Network Associated with Metal-Organic Chains Structure and Crystal Packing of the Coordination Polymer [Cd(terephthalate)(H2O)3].4H2O. Acta Cryst. B54, 657-662 (1998)

7) Ο τροχός και η συμπεριφορά του στο δρόμο, Φυσικός Κόσμος, 151, 1998.

8) Η πληροφορική ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Προσομοίωση πειραμάτων φυσικής. Πρακτικά Εργασιών 1ης  Πανηπειρωτικής Ημερίδας, Πληροφορική και Εκπαίδευση, Ιωάννινα, 1998.

9) Ένα πρόβλημα αλλιώτικο από τα άλλα. Φυσικός Κόσμος, 157, 1999.

10)   «Crystal Architecture and Magnetic Properties of Four Transition-metal Adipate Coordination Polymers. » 19th  European Crystallographic Meeting, Nancy, 25th - 31st  August 2000.

11)   Crystal architecture and magnetic properties of four transition-metal adipate coordination polymers. J. Chem. Soc., Dalton Trans., 850-857, (2001).

12)   Δυσκολίες στη διδασκαλία της Φυσικής. Φυσικός Κόσμος, 3 (2001).

13)   Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου στη Νέα Εκπαιδευτική Πραγματικότητα. Φυσικός Κόσμος, 4 (2001).

14)   Πρόταση προφορικής βαθμολογίας. Φυσικός Κόσμος, 5 (2001).

15)   Microporous Rare Earth Coordination Polymers: Effect of Lanthanide Contraction on Crystal Architecture and Porosity. American Chemical Society, cm011302i. (2002).

16)   Η Διατήρηση της Ορμής Κλειδί του Επιμερισμού της Ενέργειας στα Αδρανειακά Συστήματα e-Φυσικός Κόσμος, www.eef.gr, Τεύχος 1 03 – 2003.& http://dide.ker.sch.gr/ekfe/ , άρθρα.

17)   Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση του 2000, ΝΕΟ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, σελ. 177, Ιούνιος 2001.

18)   Κατάληψη Σχολείων πόσο ωφελεί και πόσο βλάπτει, ΝΕΟ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, σελ. 175, Ιούνιος 2001.

19)   Μια πειραματική συσκευή για την πόλωση του φωτός και την πειραματική απόδειξη του νόμου του Μalus. Φυσικός Κόσμος, 12(171) 30 (2003).

20)   «Κρυσταλλική αρχιτεκτονική συμπλόκων  πολυμερών του τερεφθαλικού οξέος με αλκαλικές γαίες», που αποτελεί την μεταπτυχιακή μου εργασία.

21)   «Κρυσταλλική Αρχιτεκτονική Πολυμερών Συμπλόκων με Δικαρβοξυλικά Οξέα», που αποτελεί τη διδακτορική μου διατριβή.

22)   Φλογέρα φτιαγμένη από μια σύριγγα, Φυσικός Κόσμος Junior, Τεύχος 4 σελ. 10, 2004.

23)   Ένα υποβρύχιο στο ποτήρι, Φυσικός Κόσμος Junior, Τεύχος 4 σελ. 11, 2004.

24)   ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ, Κατασκευή πειραματικής συσκευής για τη μελέτη  της στροφορμής. Πρακτικά 8ου Κοινού Συνεδρίου Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Καλαμάτα 17-19 Ιανουαρίου 2003.

25)   Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας ενός στρόβου. Πρακτικά 8ου Κοινού Συνεδρίου Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Καλαμάτα 17-19 Ιανουαρίου 2003.

26)   Το Σέλας στο Μπουκάλι. Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Φυσικής, Λουτράκι 29,30,31 Ιανουαρίου & 1 Φεβρουαρίου 2004.

27)   ΣΤΡΟΦΟΡΜΟΣΚΟΠΙΟ 2 Κατασκευή πειραματικής συσκευής για τη μελέτη της στροφορμής Πρακτικά 9ου Κοινού Συνεδρίου Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Κύπρος, Λευκωσία  3-6 Φεβρουαρίου 2005.

28) Μέτρηση του έργου της «κεντρομόλου δύναμης» Πρακτικά 11ο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Λάρισα,   30 Μαρτίου μέχρι 2 Απριλίου 2006

29)   Διαχείριση της τάξης, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis 2007.

30)   Joopee-Joopee Game ένα όμορφο παιχνίδι που έγινε ένα πολυμορφικό εργαστηριακό όργανο φυσικής, Πρακτικά 10ο Κοινό συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Κέρκυρα, 1-4 Μαρτίου 2007.

31)   Αεικίνητο, Πρακτικά 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Καβάλα,   20-23 Μαρτίου 2008.

32)   D. Tsaousis, Perpetual Motion Machine, Journal of Engineering Journal of Engineering Science and Technology Review 1 (2008) 53-57 ISSN: 1791-2377 © 2008 Kavala Institute of Technology. All rights reserved. Page 2. 54 ing Science and Technology Review1 www.jestr.org/Issues/fulltext12.pdf

33)   Να καταργήσουμε τις Πανελλήνιες Εξετάσεις;  http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , 2009.

34)   Αυτόνομο και Συνεργατικό Έργο, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis, άρθρα. Μάρτιος 2009.

35)   Καταπέλτης, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , άρθρα. Ιούνιος 2009.

36)   Μηχανικός Παλμογράφος, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , άρθρα. Απρίλιος 2010.

37) Οπτικός Παλμογράφος, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , άρθρα. Μάρτιος 2014

38) Η Ισορροπία του ποδηλάτου, http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , άρθρα. Φεβρουάριος 2015.  

39) Βάδιση ή κύλιση http://users.ioa.sch.gr/dtsaousis , Γενικού ενδιαφέροντος, Νοέμβριος 2016.

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

1.   «Περιγραφή της συμπεριφοράς των μακρομορίων με το μοντέλο των τυχαίων περιπάτων όταν τα πολυμερή αλληλεπιδρούν»

2.   «Μετασχηματισμός  P21/n σε P21/c»

 

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Από το σχολικό έτος 2001-2002 συμμετέχω σε ερευνητικό πρόγραμμα του Χημικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ως μεταδιδακτορικός ερευνητής. 

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

 

Η συνεργασία μου με πολλούς καθηγητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνέβαλε στην πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των καθηγητών ΠΕ4 με σκοπό τη διάχυση της γνώσης από το Πανεπιστήμιο στο χώρο της Μέσης Εκπαίδευσης.

Συμμετείχα ενεργά στη δημιουργία μεταπτυχιακού τμήματος στη Διδακτική της Φυσικής του Φυσικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με εισηγήσεις στο μεταπτυχιακό τμήμα και με αποτελεσματική προτροπή των συναδέλφων να παρακολουθήσουν το μεταπτυχιακό τμήμα, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των καθηγητών της Ηπείρου.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Με την ιδιότητα του Προέδρου του παραρτήματος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και του Σχολικού Συμβούλου διοργάνωσα στην πόλη των Ιωαννίνων διαλέξεις και διάφορες εκδηλώσεις εκπαιδευτικού, πολιτιστικού αλλά και κοινωνικού χαρακτήρα.

ΑΡΧΗ