Αγαπημένα μου μικράκια, καλημέρα!

Από σήμερα ο τρόπος που θα επικοινωνούμε αλλάζει. Γίνεται διαδικτυακός. Διαδικτυακός και εξ αποστάσεως, όπως ίσως συχνά ακούτε να λέγεται τον τελευταίο καιρό.

Αν και με τίποτα δεν συγκρίνεται η τάξη μας, το σχολείο μας, τα διαλείμματα…:) … υπόσχομαι να κάνω αυτή μας την επικοινωνία όσο πιο διασκεδαστική γίνεται!

Όπως τα είπαμε λοιπόν και χθες στην ηλεκτρονική μας επικοινωνία μέσω email, σήμερα θα ανεβάσω εδώ υλικό για όλη την εβδομάδα.

Το υλικό θα αποτελείται από 5 δραστηριότητες, που θα αντιστοιχούν στις πέντε μέρες που θα δουλεύουμε μαζί διαδικτυακά.

Εσείς θα επιλέξετε ποια μέρα και με ποια ενότητα θα δουλέψετε πρώτα!

Από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή – από τις 8.15΄π.μ. μέχρι και τις 2.00 μ.μ.- θα είμαι στη διάθεσή σας διαδικτυακά, να λύνω απορίες, να λαμβάνω και να βλέπω τις εργασίες σας.

Θα μπορείτε να μου στέλνετε τις εργασίες σας μέχρι και την Παρασκευή, 27/3/2020, στις 2.00΄μ.μ.

Αν έχετε απορίες ή αν απλά θέλετε «να τα πούμε» μπορείτε:

– να μου στείλετε μηνύματα με email ή μηνύματα στο messenger ή το viber του μπαμπά ή της μαμάς ή

– να σχολιάσετε κάτω από αυτή την ανάρτηση.

Αν είστε έτοιμοι… ξεκινάμε!

1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (α)

Μαθαίνω διαβάζοντας και διασκεδάζοντας…

ΕΝΑ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ (Χαρά Πάτρα)

Στην Ιούπολη, την χώρα των ιώσεων, από νωρίς επικρατούσε φασαρία στο μέγα συμβούλιο των ασθενειών.

Η γρίπη είχε πάρει τον λόγο και μιλούσε για την λήξη της εποχής που εμφανίζεται.

«Χα, χα, χα», ακούστηκε στο βάθος ένας ιός. «Σε είχα για πιο δυνατή. Τι είναι αυτά; Άντε, αρρωστήσαμε κάμποσα παιδάκια κι αυτό ήταν; Εγώ άλλα ονειρεύομαι για την καριέρα μου…»

ΠΗΓΗ: www.openbook.gr

Πάτα επάνω στο εξώφυλλο του βιβλίου, για να αρχίσεις να το “ξεφυλλίζεις” και να το διαβάζεις!

Ένας-ιός-με-κορώνα-Χαρά-Πάτρα

Αν θέλεις μπορείς να το κατεβάσεις και στον υπολογιστή σου.

2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (β)

Διάβασε μεγαλόφωνα το απόσπασμα του βιβλίου που σου άρεσε περισσότερο. Βάλε έναν μεγάλο να σε ηχογραφήσει. Στείλε το αρχείο ήχου στο email μου.

Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο εκφραστική ανάγνωση!

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Εικονογράφησε το απόσπασμα του βιβλίου που σου άρεσε περισσότερο. Ζήτα από έναν μεγάλο να φωτογραφίσει τη ζωγραφιά σου και να μου τη στείλει στο email μου.

Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο πολύχρωμη ζωγραφιά!

4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

Το βιβλίο, που διαβάσαμε, μάς παρουσίασε “χαριτωμένα” και ταυτόχρονα πολύ σοβαρά ένα μεγάλο πρόβλημα που ζει η ανθρωπότητα αυτές τις μέρες.

Στο βιβλίο μας τα παιδιά κατάφεραν να νικήσουν τον κορονοϊό. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνουμε όλοι εμείς για να τον νικήσουμε επίσης;

Δημιουργήστε μία αφίσα με τα μηνύματά σας προς τους συναθρώπους μας. Τι θα τους συμβουλεύατε να κάνουν για να νικήσουν – να νικήσουμε τον κορονοϊό;

Ζωγραφίστε την αφίσα σας ή δημιουργήστε την στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή μας. Αν την ζωγραφίσετε, ζητήστε από κάποιον μεγάλο να τη φωτογραφίσει και να μου τη στείλει στο email μου. Αν την δημιουργήσετε στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή σας, αποθηκεύστε την ως αρχείο εικόνας και στείλτε την στο email μου.

Όλες οι αφίσες θα δημοσιευθούν στην e- Γ2 τάξη μας.

5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Με κλικ πάνω στην εικόνα θα μεταφερθετε σε μία ασφαλή πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, το Quizlet.

Σε ένα παιχνίδι που έφτιαξα εκεί για σας, θα κάνετε παίζοντας… επανάληψη στην προπαίδεια!

Πριν κάνετε όμως κλικ διαβάστε στην εικόνα τις πληροφορίες που σας δίνει. Παίξτε το παιχνίδι ξανά και ξανά μέχρι να πετύχετε το μικρότερο χρόνο.

Καλή διασκέδαση!

Από elekyr

26 σχόλια στο “Δεν είμαστε ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΠΟΛΕΜΑΜΕ τον κορονοϊό (23 – 27/3/2020)”
      1. Καλημέρα! Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι προπαίδειας. Μπορώ να δώσω το link και στα δικά μου παιδιά;

    1. Καταπληκτική δουλειά! Και δε θα επιβαρυνουμε το σύστημα και ευχάριστη δουλειά για τα μικρά μας! Συγχαρητήρια!

  1. Συγχαρητήρια!! Πολύ καλή δουλειά! Ευχαριστούμε για το μοίρασμα! Καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

Γράψτε απάντηση στο Γιώργος Τσιατσιος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.